Перед запуском бензопили обов'язково прочитайте керівництво оператора для вашої конкретної пили, оскільки елементи керування можуть відрізнятися в залежності від моделі. Крім того, переконайтеся, що ви завжди дотримуєтеся правил у вашому районі.
Гальмо ланцюга повинно спрацьовувати при запуску бензопили. Багато моделей бензопилу можуть запускатися в так званому положенні «половинного газу». У цьому положенні ланцюг може обертатися - якщо гальмо ланцюга не задіяне. Є два безпечні положення для запуску бензопили: на землі або з пилкою між ногами.
Дві вихідні позиції
На землі
- Поставте праву ногу на задню ручку та міцно візьміться за передню ручку лівою рукою. Ліву руку тримайте прямо.
- Потягніть за ручку стартера правою рукою. Повторюйте, поки двигун не запуститься.
Запустіть бензопилу між ніг
- Покладіть задню ручку між лівим стегном та правим коліном.
- Міцно тримайте передню ручку лівою рукою. Обов'язково тримайте ліву руку прямо.
Як запустити холодний двигун
Активуйте гальмо ланцюга.
Якщо пила обладнана продувкою повітрям / паливним насосом, натисніть грушу (заправте) кілька разів, поки паливо не стане видимим і не потрапить у карбюратор.
Увімкніть повітряну заслінку та (на деяких моделях) натисніть регулятор декомпресії.
Потягніть ручку стартера, поки двигун не запуститься. Натисніть на повітряну заслінку (половинну дросельну заслінку) і знову потягніть, доки пила не запуститься.
Збільшіть швидкість (обороти), щоб двигун працював на холостому ходу, а потім відпустіть гальмо ланцюга.
Запуск гарячого двигуна
Бензопила запускається без повітряної заслінки, коли двигун гарячий. Виконайте вказівки вище, але опустіть пункти, що стосуються повітряної заслінки. Якщо двигун запускається насилу, увімкніть дросельну заслінку на половину. Ви отримуєте доступ до функції напівдросельної заслінки, спочатку повністю активувавши повітряну заслінку. Потім перемістіть елемент керування назад.
Початок перевірок
Якщо ваша пила не пройшла жодну з наступних перевірок, ви не повинні її використовувати за жодних обставин.
Завжди перевіряйте ці функції кожного разу, коли починаєте користуватися бензопилою:
- Перевірка інерційної функції
- Вимкніть пилку і тримайте її шиною над пнем або іншим стійким предметом. Відстань між пнем та напрямною шиною залежить від моделі бензопили та довжини напрямної шини.
- Відпустіть передню рукоятку і дозвольте силі тяжіння опустити бензопилу, обертаючись навколо задньої рукоятки, до пня.
- Коли направляюча шина ударяється об пень, гальмо ланцюга має спрацьовувати.
- Перевірка гальм ланцюга
- Запустіть пилку. Міцно тримайте бензопилу за передню та задню ручки.
- Збільшіть швидкість, а потім відпустіть дросельну заслінку.
- Увімкніть гальмо ланцюга, повернувши ліве зап'ястя до охоронця. Не відпускайте передню ручку.
- Ланцюг повинен негайно зупинитися.
- Якщо пила оснащена TrioBrake TM, повторіть, але тепер активуйте захист заднього гальма, переміщаючи праве зап'ястя вгору, поки воно не дійде до гальма і не активує його. Ланцюг повинен негайно зупинитися.
Перевірка мастила ланцюга
- Запустіть бензопилу. Тримайте пилку над пнем або колодою та збільште оберти двигуна.
- Змащення ланцюга працює правильно, якщо на пні або колоді залишається лінія масла.
Змащення двотактного двигуна
Перші справжні двотактні двигуни були представлені більше століття тому і використовувалися для двигунів мотоциклів. У наші дні ви знайдете двотактні двигуни у всіх видах обладнання, таких як бензопили, тримери для трави та кущорізи, в основному тому, що двотактні двигуни мають менше рухомих частин, виділяють менше тепла і багато в чому більш ефективні для своїх розмірів.
> Коли справа доходить до змащення двигуна, різниця між двотактним і чотиритактним двигуном полягає в тому, що двотактний двигун не має клапанного механізму, розподільних шестерень, кулачків або штовхачів, тоді як чотиритактні двигуни мають . У чотиритактному двигуні масло повинне циркулювати всюди, щоб змащувати ці рухомі частини, тоді як двотактному двигуну необхідно змащувати тільки внутрішні компоненти камери згоряння, чого можна досягти, просто змішавши масло з паливом, на якому він працює.
Починайте з безпечної ємності для зберігання палива
Основна причина забруднення палива в Україні - брудні паливні контейнери. Тому дуже важливо зберігати паливо в чистому контейнері, спеціально призначеному для перевезення палива.
Хоча каністри з паливом - це чудово, нові спеціальні паливні баки, представлені на ринку, такі як Husqvarna Combi Can, були розроблені, щоб зробити зберігання безпечнішим, а заправку - менш безладним. Завдяки таким включенням, як запобіжні клапани, бортове сховище для інструментів та спеціальний бак. для двотактної олії.
Здійснюйте покупки в інтернет-магазині Ромб.юа і телефонуйте для консультації нашому менеджеру за телефонами, написаними на сайті.