Який дизельний мотоблок вибрати?
Дизельний двигун серед двигунів внутрішнього згоряння теоретично має найвищий ККД, в основному через його дуже високого ступеня стиснення, яка необхідна для досягнення самозаймання паливо-повітряної суміші. У садової техніки дизельні двигуни в основному встановлюються на великі культиватори, деякі моторні косарки, різні райдери і гусеничні тачки, а також на міні-трактори.
Садова техніка з дизельним двигуном
Дизельний двигун завжди, при однаковій потужності, важче і більш складний, ніж бензиновий двигун. Його велика маса пов'язана з його ступенем стиснення, яка вимагає більш міцних елементів, щоб витримувати більш високі навантаження.
Його механічна складність полягає в системі уприскування палива. Він впорскується безпосередньо в камери згоряння (на двигунах з безпосереднім уприскуванням) або в камеру попереднього згоряння.
Система вприскування
Система вприскування з дизельного двигуна досягається насосом, який стискає паливо, щоб відправити його до форсунок. Як випливає з їх назви, вони впорскують паливо під тиском і розпиленням в камеру згоряння, яка попередньо заповнюється повітрям в кінці циклу впуску.
Є два типи уприскування:
- Система автоматичного упорскування, в якій впорскує насос включає один впорскує поршень в циліндр двигуна. Кожен впорскує поршень з'єднаний з інжектором трубкою. Інжектор є голку, притиснуту до сопла, відкалібрувати пружиною. Коли тиск палива досягає певного порогу, стрілка піднімається; тиск падає до того, як голка опуститься, закриваючи впорскування в циліндр (що відповідає певному періоду часу). Чи не впорскується паливо повертається в бак за спеціальною трубі.
- Гідравлічний пристрій випередження впорскування палива (система Cummins) складається з форсунок, рух голки яких регулюється розподільчим валом. Насос спрощений, так як він постійно нагнітає паливо до всіх форсунок одночасно. В принципі, ця система допускає більш високий тиск упорскування, що дозволяє скоротити час уприскування, тим самим забезпечуючи кращу однорідність повітряно-паливної суміші. Таким чином, займання суміші наближається до теоретичного закону максимальної ефективності (адіабатичний впорскування).
Нагнітання повітря
Дизельний двигун може досягти оптимальної продуктивності тільки в тому випадку, якщо його циліндри максимально заповнені свіжим повітрям. Ось чому про дизельному паливі з атмосферним всмоктуванням іноді кажуть, що йому «не вистачає повітря». Щоб виправити це, ви можете нагнітати повітря в циліндри за допомогою компресора. Це майже завжди турбокомпресор з приводом від вихлопних газів, який тому поводиться як рекуператор енергії. Таким чином, можна виробляти теплові двигуни із загальною корисною енергоефективністю близько 50%.
На відміну від бензинового двигуна, де наддув зазвичай є лише засобом збільшення потужності при постійному робочому обсязі, тому наддув дизельного двигуна є природним технічним рішенням.
Двотактні дизельні двигуни
Застосування двотактного циклу в дизельному двигуні дуже привабливо в теорії, оскільки воно повинно дати машину з дуже високим ККД. Однак сам принцип двотактного циклу ще більше посилює проблему «дихання» дизеля. Щоб виправити це, ми повинні створити систему, нагнітаючу стислу суміш в картері у напрямку до камери згоряння.
Кращі дизельні мотоблоки в інтернет-магазині Ромб:
- Мотоблок Кентавр МБ2012Д-4 + фреза
- Мотоблок Кентавр МБ1010Д-8 + фреза
- Мотоблок ДТЗ 510ДН + фреза
- Мотоблок Кентавр МБ2060Д-4 + фреза
- Мотоблок Кентавр МБ2091Д-3 + фреза