Графік роботи контакт-центру у святкові дні: 31.12.2022 – 9:00-15:00; 01.01.2023 – 13:00-18:00

Навіщо заливати воду в колеса трактора

Вода або розчини на водній основі використовуються для збільшення ваги та така процедура називається баластуванням.

Що таке баластування?

Баластировка - це економічний спосіб збільшити тягу і, зрештою, тягове зусилля трактора. Менша "прошліфовка" задніх коліс зменшує витрату палива, також трактор зможе тягнути знаряддя більше і важче за вагою. >

Рідинне баластування шини має ту ж дію, що й металевий вантаж - він розміщує рідкий баласт у найнижчому центрі тяжіння на тракторі. Під час руху трактора вага баластової рідини зберігається на дні шини за будь-яких обставин. Оператор однозначно помітить помітне покращення характеристик керованості трактора. Трактор має більшу вагу, тому він має більшу інерцію під час руху і з більшою ймовірністю пройде без проблем нерівності на своєму шляху.

Існують різні рідкі наповнювачі, такі як вода, буряковий сік, антифриз або хлорид кальцію – кожен має свої переваги та недоліки. Якщо температура у вашому регіоні не опускається нижче за нуль, то ви, ймовірно, вам буде достатньо простого водяного баласту.

Вибір рідкого баласту

  1. Вода - найпопулярніший рідкий баласт через свою дешевизну. Тому, якщо у вас багато шин для тракторів, які ви хочете наповнити, то, ймовірно, вода – ваш найкращий варіант.
  2. Уникайте використання води в погодних умовах за температури нижче 0 ° C, оскільки рідкий баласт може замерзнути та призвести до зниження ваги шини.
  3. У холодному зимовому кліматі антифриз захистить ваш баласт від замерзання. Змішайте воду з антифризом у співвідношенні 50/50.
  4. Виберіть нетоксичний антифриз на випадок витоку баласту та контакту з рослинами або тваринами. Антифриз не твердне при температурі до -40°C.
  5. Хлорид кальцію - найкращий рідкий баласт для суворих кліматичних умов, де температура падає до -46 ° C. Змішайте хлористий кальцій з водою в пропорції, запропонованій на упаковці, для отримання дешевого, морозостійкого баластного розчину.
  6. Однак хлорид кальцію найбільше піддає корозії металеві деталі трактора.

Як заповнити тракторні шини водою

  1. Поверніть шину на бік так, щоб осердя клапана було спрямоване вгору. Щоб заповнити шини трактора рідиною, вам необхідно чітко бачити осердя клапана або металевий циліндричний предмет, що виступає з внутрішньої сторони шини. Повертайте шину до тих пір, поки сердечник клапана не звернеться вгору, і у вас буде вільний доступ до нього під час роботи.
  2. Якщо шина зараз прикріплена до трактора, використовуйте автомобільний домкрат, щоб підняти трактор і за необхідності повернути колесо або зняти шину.
  3. Відкрутіть осердя клапана від шини. Тримайте стрижень клапана між пальцями та послабте його, повернувши проти годинникової стрілки. Продовжуйте повертати, доки повністю не видаліть сердечник клапана і не відкрийте повітряно-рідинний адаптер знизу.
  4. Якщо шина спущена, ви успішно видалили сердечник клапана. Відкладіть сердечник клапана в безпечне місце, щоб його можна було закрутити пізніше.
  5. Приєднайте шланг шини до повітряно-рідинного адаптера. Шинні шланги - це маленькі пластикові трубки, які приєднуються від джерела рідини до шини. Під'єднайте один кінець шланга до джерела води, потім прикріпіть його до колеса, повертаючи проти годинникової стрілки, доки процес закручування не стане надто тугим.
  6. Заповніть шини до 75%. Увімкнувши подачу, до якої приєднано шланг (наприклад, подачу води з дому), заповніть шину рідким баластом. Щоб заповнити шину до стандарту 75%, обертайте колесо при наливанні води, поки не відчуєте, що рідина дістає до клапана.
  7. Після заповнення шини відкрутіть шланг і замініть його на сердечник клапана. Повторіть цю процедуру для кожної з наступних 4 шин і, якщо ви їх зняли, знову прикріпіть до трактора.

Найчастіше рідини, залиті в колеса, знаходяться в них протягом усього терміну експлуатації шин. Важливо знати, що ці рідини не належать до процесу балансування коліс і застосовуються лише на тракторах.

Поділитися: