Мотоблок Кентавр МБ1010Д без фрези (Заводська упаковка)
Інтернет-магазин Romb.ua є офіційним партнером бренду Кентавр і надає на весь асортимент гарантію, а також сервісне обслуговування. Доставка інструментів і техніки здійснюється в будь-яку точку України.
Доставка здійснюється перевіреними логістичними компаніями в будь-яку точку країни.
Наш магазин гарантує 100% якість і оригінальність кожного товару.
Відкритість і лояльність для кожного покупця. Наш контакт-центр проконсультує кожного перед покупкою, а також допоможе підібрати підходящу вашим потребам техніку.
Перша ціна від виробника, найвигідніші пропозиції та акції.
14 днів для повернення техніки, яка не підійшла.
Найбільш великий асортимент техніки, у нас з'являються відразу всі новинки бренду Кентавр.
Купити офіційні товари Кентавр можна прямо на сайті, натиснувши на кнопку купіти чи наберіть у контакт-центр, наші менеджери допоможуть з оформленням замовлення.
Мотоблок Кентавр МБ1010Д без фрези (Заводська упаковка)
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1010Д:
ДВИГУН
Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.
Надійний дизельний двигун потужністю 10 к. с. Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси. Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я. Триточкове кріплення керма. Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач. Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Шини високої якості. Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.