Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 125-кубовий мотоцикл SPARK SP125С‑4WQ отримав низьке розташування центру тяжіння, тому за характеристиками поперечної стійкості і маневреності впритул присунувся до кращим моделям великих скутерів. При цьому він в повній мірі зберіг властиву мотоциклів здатність долати нерівності дороги і можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж, широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах з будь-яким покриттям і навіть без покриття.
За конструкцією, компонуванні і характеристикам SPARK SP125С‑4WQ практично не відрізняється з моделлю SPARK SP125С‑3WQ але помітно відрізняється за дизайном. В наслідок установки фари і передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтічнику, жорстко пов`язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких бічних накладок, мотоцикл отримав явне зовнішню схожість з дорогими круїзними моделями.
У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвісу і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, порадує мотолюбителів, для яких сучасний стиль є перевагою.
У той же час, цей мотоцикл - прекрасний вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. І для тих, хто здебільшого переміщується в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з`їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним дорогам або по ґрунтовим путівцям. І для тих, хто живе в сільській місцевості і хороший асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми оснащена дворежимною галогеновой лампою автомобільного типу «дальній / ближній». Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть в сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бічні світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивачі підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за евростандартами, тому не виникає ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
В мотоциклі застосована компоновка з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑4WQ такий же комфортний, стійкий, легкий у керуванні і маневрений,, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке - зручно і водієві, і пасажиру. Бічні ручки для пасажира надійні й красиві.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня – 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.
Під сидінням є багажний відсік, який відмикається ключем. Там же, під сидінням, розташований паливний бак – вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.
Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлено комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, індикатор покажчиків поворотів зі звуковим сигналом, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М`які рукоятки керма, що не допускають ковзання - зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Блокуванням гнізда багатопозиційного центрального - ключа запалювання з функцією блокуванням керма - немає потреби переставляти ключ.
Ефективний глушник значно знижує рівень шуму під час руху.
Об`ємні профільовані бічні обтічники, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вид, при цьому добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складні підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має об’єм 124 см³, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/ч. Обсяг паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається з допомогою зручного двоплечего важеля з «п'ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто управління передачами дуже просте і зручне.
Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга..
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я маятника і захищені від забруднення.
Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу й комфорт під час руху як по асфальту, так і по ґрунтовим покриттям. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.
Встановлено сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями,, шини широкі, однакові на передньому і задньому колесах - 110/80‑13. Протектор універсальний «асфальт / ґрунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до бічних навантажень.
Муфта сцепления автоматическая, то есть управление передачами очень простое и удобное.
Передні дискові та задні барабанні гальма – найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.
Завдяки невеликим колесам, незвичайної компонуванні і автоматичного зчеплення, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов дивно «доброзичливим»: зручним і легким в управлінні. А оригінальний сучасний дизайн в поєднанні з яскравою кольоровою гамою відразу привертає увагу і виділяє його в транспортному потоці. Це прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла як для початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто відзначити, що виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.
Особливості мотоциклу SPARK SP125С-4WQ
- Компонування «скутеретта» - з заниженою рамою та паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати з мотоциклу.
- Сучасній молодіжний дизайн, стрімкий динамічний профіль.
- Великий лобовий обтічник зі стрілчастим оптичним елементом.
- Додатковий вітровий щиток на кермі.
- Комбінована фара оригінальної форми з галогеновою лампою, вмонтована в корпус лобового обтічника.
- Великі передні вказівники поворотів мають спільний корпус з фарою та добре помітні навідь у день.
- Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вмонтований у заднє крило.
- Задні вказівники поворотів в одному корпусі з ліхтарем: не заважають та захищенні від пошкоджень.
- Світловідбивачі бокові на передньому крилі, та задній підвищуюсь безпеку експлуатації.
- Вся оптика сертифікована за евростандартами — не виникнуть проблеми при реєстрації мотоциклу.
- Велика комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, індикатори дальнього світла, показчиків повороту зі звуковим сигналом, номер увімкненої передачі та покажчик рівня палива.
- Окремий важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує холодний запуск при низькій температурі.
- М’які рукоятки що виключають ковзання рук — зручно тримати, не вислизають знижується втомлюваність рук.
- Сучасні дзеркала, з хорошим оглядом.
- Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням гнізда
- Протиугінне блокування керма, замком запалювання — немає потреби переставляти ключ для бокування керма.
- Сидіння двомісне, дворівневе, напівм’яке — зручне як для водія, так і для пасажира.
- Об’ємні профільовані боковые бокові обтічники з аеродинамічними прорізями надають спортивного вигляду, та захищають водія від бруду з під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
- Компактний багажник з пружинним прижимом між сидінням та кермом.
- Жорсткий пластиковий карман для дрібниць на стійці керма.
- Складна підніжка пасажира з протиковзким покриттям — не буде заважати при потребі перекотити мотоцикл вручну.
- Двигун має об’єм 124 см3, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) — забезпечує динамічний рух в міському транспортному потоці або на путівці.
- Сорочка циліндра охолодження з повздовжніми ребрами охолодження абезпечує покращені умови охолодження двигуна, знижуючи можливість його перегріву.
- Нижні бокові обтічники забезпечують оптимальній повітряний потік для охолодження двигуна.
- Додатковий змінний паливний фільтр — збільшує термін служби двигуна.
- Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».
- Автоматична муфта зчеплення —, перемикання передач дуже просте та зручне.
- Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком згори — можливий оперативний контроль стану ланцюга та веденої зірочки.
- Паливний бак під сидінням — виключає доступ сторонніх до баку.
- Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високий рівень комфорту та плавності ходу при русі будь-якими дорогами.
- Пружини зі змінним шагом навивки забезпечують хорошу амортизацію як на асфальті так і на ґрунті.
- Сучасні 13-дюймові легко сплавні диски з 16 спицями забезпечують добрі характеристики розгону та гальмування, стійкі до бічних навантажень при русі путівцями.
- Широкі шини 110/80-13, протектор універсальній «асфальт/ґрунт» — хороша динаміка та курсова стійкість на асфальті та непогана прохідність на ґрунтовому путівці.
- Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса — забезпечує швидке та надійне гальмування, що дуже важливо в щільному міському потоці.
- Барабанне механічне гальмо заднього колеса — дуже надійне, має довгий термін служби.
- Усі відповідальні різьбові з’єднання надійно законтрені.
- Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням номерного знаку — надійно захищає пасажира та водія від бризок з заднього колеса.
- Широкий передній щиток - надійно захищає мотоцикл від бруду.
- Зручна центральна та бокова стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 8.4 |
Потужність, кВт | 6.2 |
Тип | Легкий (до 125 куб. см) |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.6 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 110//80-13 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 85 |
Розмір задньої шини | 110//80-13 |
Рама | Хребтова |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 125 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 4 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 120 |
Поставка | В зібраному вигляді |
Зчеплення | Автоматичне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Чорний з червоним |
Особливості | Диск переднього колеса Легкосплавний литий 16-спицеве; Диск заднього колеса Легкосплавний литий 16-спицеве; Генератор, (напруга, В) // (потужність, Вт) 14//85; АКБ тип, ємність, А * год 4; Паливні фільтри Змінний сітчастий паперовий на топливопроводе; Повітряний фільтр Одноразовий паперовий; Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє; Кофр для мотошлема Чи не швидкознімний; Передня оптика Здвоєна фара вбудована в обтічник, з лампами розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання; Приладова панель Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок; Задня оптика Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо // габарит, 21//10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання. |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1100 |
Глибина, мм | 1900 |
Ширина, мм | 700 |
Вага, кг | 88 |
Вага упакованого товару, кг | 96.8 |