SPARK SP250D-2 найпотужніша і найшвидша модель серед мотоциклів SPARK подвійного призначення. Гострі "летючі" лінії об`ємних бічних накладок органічно поєднуються з високо піднятим переднім крилом, підсідельним обтічником "літакового" типу (до нього вмонтований стильний задній ліхтар), і подовженим заднім крилом – створюється стрімкий вигляд мотоцикла-«чемпіона».
Він має багато спільного з іншими мотоциклами SPARK серії D, тобто всі атрибути справжнього "всюдихода": високий кліренс; жорстку об`ємну раму; двигун з багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моноамортизатором; виведений під заднє крило глушник з захисними накладками на випускній трубі та на самому глушнику; закріплений на траверсі рульової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі та, звичайно ж, увігнуте "кавалерiйське" сидіння водія.
Але є і помітні відмінності: передня вилка посилена – має стійки більшого діаметра. На сталеві штамповані ободи коліс з натяжними спицями встановлені покришки з особливим високопрофільним позашляховим протектором «сегментована ялинка», який нечасто можна побачити на мотоциклах. До речі, диск переднього гальма – теж посилений, а на кермі встановлений захист для рук водія.
Нова електронна панель приладів містить цифрові спідометр, тахометр, одометр загального і добового пробігу, індикатор рівня палива, індикатор номера включеної передачі. Е навіть USB-роз`єм для підзарядки гаджетів. Не забуті та пасажири: встановлені поліпшені бічні рукоятки та посилені кріплення пасажирських підніжок, які служать одночасно захистом ніг пасажира від ланцюгової передачі.
Однак, незважаючи на спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром по дорогах і вулицях з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об`ємом 229 куб.см. і потужністю 18,0 к.с., з балансувальним валом, забезпечує чудові динамічні характеристики розгону і максимальну швидкість до 115 км/ч. А дисковий передній і барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і в щільному міському потоці транспорту.
Крім яскравої фари є повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього виду. Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна і безпечна.
Класичне компонування. Яскраво виражений агресивний спортивний дизайн. Стрілоподібні об`ємні бічні обтічники надають мотоциклу динамичний стрімкий, дуже привабливий зовнішній вигляд.
Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія і пасажира.
Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Зручні бічні рукоятки для пасажира.
Вантажопідйомність 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.
Стильний задній ліхтар "літакового" типу вбудований в підсідельний обтічник, включає сигнал гальма і габарит.
Окремий ліхтар освітлення номерного знака і великий задній катафот-світловідбивач розміщені на задньому крилі.
Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях. Передні шини розміром 3.00-21. Задні шини розміром 4.60-18. Позашляховий високопрофільний протектор «сегментована ялинка».
Дискове гідравлічне переднє гальмо з посиленим перфорованим диском. Заднє гальмо барабанного типу.
Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.
Передні та задні покажчики поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях. Вся оптика сертифікована за євростандартом.
Захист рук водія.
Гофра на передній вилці. Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми - хороший огляд вперед и назад. Зручні неслизькі рукоятки керма. Поперечна силова перемичка на кермі.
Роз’єм під USB кабель.
Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням рульової колонки. Кришка паливного бака з замком.
Електронна панель приладів містить: спідометр/одометр, облік добового пробігу, тахометр, індикатор рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль, номер включеної передачі.
Двигун ZS167FMМ потужністю 13,2 кВт (18,0 к.с.) з балансувальним валом.
Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.
Додатковий захист картера двигуна від пошкоджень.
Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна. Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
Масивний пружинно-масляний моноамортизатор з можливістю регулювання жорсткості пружини.
Щиток і вловлювач ланцюга на ланцюговій передачі. Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я вилки та захищені від забруднення.
Відкидна підніжка водія з профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира на посиленому кріпленні.
Відкидна бічна стійка. Задне крило подовженої форми.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 18 |
Потужність, кВт | 13.2 |
Тип | Ендуро |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.6 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з моно-амортизатором |
Розмір передньої шини | 3.00-21 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 115 |
Розмір задньої шини | 4.60-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 250 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 12 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.9 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 229 |
Поставка | В зібраному вигляді |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Червоний із сірим |
Особливості | Колісна база, мм 1350; Приладова панель електронна панель приладів включає в себе: спідометр // одометр; Передня оптика фара вбудована в обтічник, з галогенової лампою розжарювання; Задня оптика задній ліхтар вбудований в обтічник крила; Сидіння напівжорстке двомісне; Гофровані чохли на стійках передньої вилки, захист картера двигуна, уловлювач ланцюга на ланцюгової передачі; Модель двигуна ZS167FMM (CG250D-B); Тип двигуна одноциліндровий; Максимальні обороти колінчастого валу, об // хв 7000; Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє; Розміщення розподільного вала верхнє; Паливні фільтри змінний сітчастий; Запалювання електронне, CDI; Привід заднього колеса; Ланцюгова передача 14//40 відкрита; енератор, (напруга, В) // (потужність, Вт) 14//85; АКБ тип, ємність, Ач 7. |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1230 |
Глибина, мм | 2210 |
Ширина, мм | 830 |
Вага, кг | 129 |
Вага упакованого товару, кг | 141.9 |