Новая модель мотоблока от производителя Кентавр МБ2010ДЭ-4. Мотоблок дизельный, предназначенный для территории с площадью до 1,4 гектара. С ним Вы сможете подготовить почву для посадки клубневых или зерновых культур, а также, произвести высадку корнеплодов. В оборудовании установлена новая модель одноцилиндрового двигатель с мощностью в 10 л.с. Для дополнительной фильтрации воздуха был установлен усовершенствованный воздушный фильтр. За счет вала отбора мощности к мотоблоку можно присоединять навесное оборудование в виде: плуга, фрезы, сеялки и косилки и т.д. Запускается в работу мотор от ручного или электростартера. Колеса размером 5,00?12,00 обеспечат Вам плавный и точный проезд по земле. Купить мотоблок Кентавр в Украине Вы можете с помощью нашего менеджера, по номеру телефона 0 800-30-19-19.
Повітряний фільтр із прозорим циклоном для дизельних моделей МБ 2060Д-4, МБ 2061Д-4, МБ 2010Д-4, МБ 2010ДE-4, МБ 2012Д-4, МБ 2012ДE-4
Високоефективний 4-ступінчастий:
- Циклон із прозорим корпусом
- Масляна ванна
- Дротяний фільтрувальний елемент
- Дрібнопористий поролоновий фільтрувальний елемент
Встановлений на повітрозабірнику фільтра прозорий циклон має зовнішню решітку, яка затримує велике сміття, листя, траву, солому, гілочки і т.п. Потім циклон відділяє дрібне забруднення та пил і поміщає їх у конічний пилозбірник, не даючи їм повторно всмоктуватися. Прозорий корпус пилозбірника циклону дає змогу легко контролювати ступінь його заповнення пилом і вчасно очищати.
Далі повітря потрапляє на дзеркало масляної ванни, де осідає основна частина пилу. За необхідності це масло легко і швидко замінюється чистим. Пил, що залишився в повітрі, прилипає до покритого масляною плівкою дротяного фільтрувального елемента. Наприкінці дрібнопористий поролоновий фільтрувальний елемент здійснює тонку фільтрацію й затримує найдрібніший пил
Безпечне зчеплення нового типу: нормально розімкнуте
Нове зчеплення забезпечує набагато вищу ступінь безпеки та зручності експлуатації мотоблоків. Встановлено на всі мотоблоки цієї лінійки, окрім моделей із пасовим приводом МБ 40-2-4 та МБ 40-3-4.
На мотоблоках зі зчепленням старого (нормально замкнутого) типу диски перебувають у постійному контакті. Тому, щоб запустити двигун мотоблока або перемкнути передачі, необхідно зажати важіль зчеплення, роз’єднавши в такий спосіб диски. Якщо під час запущеного двигуна і ввімкненої передачі важіль зчеплення відпустити, мотоблок почне рух.
Щоб мотоблок не «втік» від оператора, випадково вирвавшись із рук, є спеціальний важіль для аварійного вимикання двигуна. Під час запуску двигуна цей запобіжний важіль потрібно було попередньо затискати та фіксувати, а коробку передач обов’язково ставити в нейтральне положення, щоб мотоблок не поїхав самочинно, бо це дуже небезпечно.
Щоб почати рух треба було, утримуючи запобіжний важіль в натиснутому положенні, натиснути важіль зчеплення (що, до речі, вимагало відчутного зусилля) і включити потрібну передачу КПП, після чого важіль зчеплення плавно відпустити, а запобіжний важіль продовжувати утримувати - і все це однією лівою рукою.
А для зупинки мотоблока треба було натиснути важіль зчеплення і перемкнути КПП на нейтральну передачу. Якщо при цьому запобіжний важіль опинявся випадково відпущеним, двигун мотоблока глохнул.
Всі ці складнощі з запуском двигуна, рушанням з місця і зупинкою приводили до того, що двигун мотоблока глохнул дуже часто, і його треба було запускати знову і знову. А часті пуски, як відомо, помітно знижують моторесурс двигуна.
На мотоблоках «Кентавр» зі зчепленням нового (нормально розімкненого) типу постійного контакту між дисками немає. Тому можна цілком безпечно запускати двигун і перемикати на будь-яку передачу – мотоблок залишиться нерухомим. Не почнеться й обертання вала відбору потужності разом із підключеним до нього навісним обладнанням, а отже, не виникне раптової небезпеки для оператора і для оточення.
Щоб почати рух або роботу фрезою, на новому мотоблоці достатньо лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям, й агрегат почне рух. Якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун за цих обставин не заглохне, а продовжить працювати. Тобто відпадає необхідність у додатковому запобіжному важелі й у маніпуляціях із ним під час запуску двигуна.
Отже, нове зчеплення:
- значно спрощує й полегшує процес запуску двигуна;
- виключає можливість обертання ВВП під час запуску двигуна;
- виключає можливість самочинного руху мотоблока під час пуску двигуна й перемикання швидкостей;
- під час зупинки двигун продовжує працювати, не потрібно щоразу запускати його знов і знов.
Запобіжне блокування важеля заднього ходу
Забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока. Виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу.
На редукторних мотоблоках «Кентавр» із повітряним охолодженням у коробці передач немає окремої передачі для заднього ходу. Задній хід у цих мотоблоків вмикається за допомогою спеціального важеля на правій рукоятці керма: треба переключитися на нейтральну передачу і затиснути цей важіль і одночасно важіль зчеплення.
Нова конструкція важеля заднього ходу оснащена спеціальним запобіжником, що блокує можливість випадкового натискання. Тепер натиснути важіль можна тільки попередньо натиснувши на запобіжник. Це також робить мотоблок більш безпечним в експлуатації, адже неправильний вибір напрямку руху може призвести до поломок і навіть до травм. З новим важелем ймовірність помилки багаторазово знижується.
Нові комбінації секцій ґрунтофрез
Знімні секції фрез – одинарні, це дає можливість більш точного регулювання ширини культивації.
Чимало мотоблоків «Кентавр» давно вже оснащуються складеними роторними ґрунтофрезами. Починаючи з цього року складені фрези мають усі мотоблоки нової лінійки. Частина мотоблоків отримала розширення
діапазону регулювання внаслідок додаткової сегментації. Наприклад, формула фрези була: (3+1)+(3+1), а стала: (2+1+1)+(2+1+1). Точні формули складаних фрез зазначені в таблиці для кожної моделі мотоблока.
1 | Надежный дизельный двигатель мощностью 10 л. с. Модель МБ 2010ДЕ -4 — с электростартером |
2 | Безопасное многодисковое сцепление нормально разомкнутого типа с подпружиненным тросом |
3 | Новый многоступенчатый воздушный фильтр с прозрачным циклоном |
4 | Блокировка рычага включения заднего хода |
5 | Удобный рычаг «ручного газа» (манетка) с регулировочным барашком |
6 | Переменная (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвата 620 / 880 / 1140 (можно увеличить до 1400) |
7 | Топливный бак имеет крышку на резьбе, фильтр-сетку с меткой максимального уровня топлива и фильтр на выходе |
8 | Высокое качество литья — ровная поверхность без дефектов, аккуратные и надежные сварные швы |
9 | Качественная покраска всех металлических деталей, крепежные изделия с антикоррозийным покрытием |
10 | Резиновые мягкие нескользкие рукоятки на ручках руля и на рычагах переключения КПП |
11 | Пневматические камерные транспортные колеса 4.00-10 (можно 5.00-12) с протектором «елочка» |
12 | Быстрая регулировка руля по высоте и углу поворота |
13 | Продольный вал отбора мощности |
14 | Передача крутящего момента на фрезу с помощью конического редуктора, подшипники защищены от пыли |
15 | Защитные металлические крылья со съемными расширителями, возможна установка дисков защиты растений |
16 | Универсальное прицепное устройство мотоблочного типа |
17 | Передний бампер с ручкой для переноски и консолями для перевозки фрез |
18 | Откидная передняя стойка |
19 | Объемный защитный кожух на глушителе от возможных ожогов |
20 | Быстросъемный ограничитель глубины фрезерования (глубиномер) с усиленным креплением |
Тип | Дизельный с воздушным охлаждением |
Двигатель | Одноцилиндровый четырехтактный |
Максимальная мощность, л. с./кВт | 10 / 7,3 |
Система запуска двигателя | Ручной стартер, у МБ 2010ДЕ-4 есть электростартер |
Количество передач вперед/назад | 2/1 |
Привод от двигателя к трансмиссии | Прямой через дисковое сцепление |
Сцепление | Многодисковое в масляной ванне, нормально разомкнутое |
Объем топливного бака, л | 4,0 |
Расход топлива номинальный, г/кВт·ч | 273 |
Редуктор фрезы | Коническая зубчатая передача |
Количество секций фрезы | 8=(1+1+2)+(2+1+1) |
Ширина захвата фрезы, мм | 620, 880, 1140 |
Диаметр ротора фрезы, мм | 360 |
Глубина культивации, мм | до 200 |
Максимальная частота вращения фрезы, об/мин | 133 |
Транспортные колеса | Пневматические, 4.00-10 «елочка» |
Расчетная максимальная скорость на колесах, км/ч | вперед 6,5; 11,2 / назад 5,0 |
Габаритные размеры (Д×Ш×В), мм | 1780х670х910 |
Снаряженная масса: на колесах (4.00-8 / 4.00-10) / на фрезе, кг | МБ 2010Д-4: 125 / 132; МБ 2010ДЕ-4: 140 / 147 |
Дизельные мотоблоки МБ 2010Д-4 и МБ 2010ДЕ-4 конструктивно схожи с моделями МБ 2060Д-4 и МБ 2061Д-4, но оснащены ощутимо более мощным 10-сильным двигателем. Благодаря этому значительно возросла их производительность и эффективность как при обработке почвы, так и при транспортировке грузов на специальном прицепе: появилась возможность расширения захвата почвофрезы до 1400 мм за счет дополнительных секций и установки колес размером 5.00-12 (дополнительные секции почвофрезы и колеса 5.00-12 приобретаются отдельно). Установлены новое безопасное сцепление нормально разомкнутого типа, высокоэффективный воздушный фильтр, механизм блокировки от случайного включения заднего хода.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ | |
---|---|
Мощность | 10 л.с. |
Мощность, кВт | 7.36 |
Охлаждение двигателя | Воздушное |
Количество передач вперед | 2 |
Количество передач назад | 1 |
Коробка передач | 2+1 |
Макс. глубина культивации, мм | 200 |
Объем масла в картере двигателя, л | 1.65 |
Объем масла в картере коробки передач, л | 2.6 |
Ширина обработки, мм | 1140 |
Регулировка ширины культивации | Три регулировки |
Ход поршня, мм | 72 |
Максимальная частота оборотов коленвала, об/мин | 3000 |
Марка двигателя | 186FA |
Диаметр цилиндра, мм | 86 |
Тип двигателя | Дизельный |
Тип запуска | Электро и ручной стартер |
Объем двигателя, куб.см | 406 |
Привод | Прямой, через многодисковую муфту |
Транспортировочные колеса | 5.00-12 |
Объем топливного бака, л | 4 |
Мин. глубина культивации, мм | 100 |
Комплект | +Фреза |
Тип сцепления | Многодисковое в масляной ванне |
Трансмиссия | Шестеренчатый редуктор |
Поставка | В разобранном виде |
Расход топлива, л/кВт*час | 0.273 |
Тактность двигателя | 4-тактный |
Снаряженная масса, кг | 152 |
ДОПОЛНИТЕЛЬНО | |
Производитель | Кентавр |
Цвет | Красный |
Особенности | Воздушный фильтр с циклоном; Безопасное сцепление нового типа; Блокировка рычага заднего хода; Рассчитан на обработку площади в 1,4 гектара; Ширина захвата фрезы 620, 880, 1140 мм (можно увеличить до 1400 мм); Количество секций почвофрезы 10=(1+1+3)+(3+1+1) шт. |
Комплектация | В комплекте мотоблок, фреза и колеса. |
Родина бренда | Украина |
Страна производитель | Китай |
Гарантия | 24 месяца |
Обмен и возврат товара | Обмен или возврат в течение 14 дней после покупки |
Дополнительно | Характеристики и комплектация товара могут быть изменены производителем без уведомления. |
ГАБАРИТЫ | |
Высота, мм | 805 |
Глубина, мм | 1780 |
Ширина, мм | 1140 |
Вес, кг | 152 |
Вес упакованного товара, кг | 152 |