Двигуни
Товарів 1-16 з 302
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Next
-
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1 (2019)Довжина валу, мм: 56,5Потужність, кВт: 4,78Потужність, к.с.: 6,5Тип: БензиновіХід поршня, мм: 54
Довжина валу, мм 56,5 Потужність, кВт 4,78 Потужність, к.с. 6,5 Тип Бензинові Хід поршня, мм 54 Наблюдают 4 человекКод: 000115759Рейтинг:100% of 100 -
-
-
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 7.0sКод: 000119629В наявності
-
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 15.0keКод: 000119631В наявності
-
Двигун дизельний Кентавр ДД190ВКод: 000043554В наявності
-
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 17.0keДовжина валу, мм: 72,2Потужність, кВт: 12,5Потужність, к.с.: 17Тип: Бензинові
Довжина валу, мм 72,2 Потужність, кВт 12,5 Потужність, к.с. 17 Тип Бензинові Наблюдают 7 человекКод: 000119632Рейтинг:100% of 100 -
Двигун дизельний Кентавр ДД1125ВЭКод: 000041982В наявності
-
Двигун дизельний Кентавр ДД1100ВЕ-М (16 к.с./11,70 кВт)Код: 000045316В наявності
-
Дизельний двигун Weima WM178FЕ (вал під шпонку) 6.0 к.с., ел. стартКод: 000211672В наявності
-
Двигун дизельний WEIMA WM195FE (15 к.с., вал під шпонку 25 мм)Код: 000211671В наявності
-
Двигун бензиновий Weima WM188FЕ-Т (стартер, 13 л.с., шліци 25 мм)Код: 000211669В наявності
-
Двигун бензиновий GrunWelt GW170F-T/25 NEW Євро 5 (шліци 25 мм, 7.0 л.с.)Код: 000211667В наявності
-
Двигун бензиновий GrunWelt GW230-T/20 Євро 5 (шліци, вал 20 мм, 7.5 л.с.)Код: 000211666В наявності
-
Двигун бензиновий GrunWelt GW170F-S NEW Євро 5 (шпонка, вал 20 мм, 7.0 л.с.)Код: 000211664В наявності
-
Двигун бензиновий GrunWelt 230F-Т25 Євро 5 (7,5 к.с., шліци 25 мм)Код: 000211663В наявності
Товарів 1-16 з 302
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Next
-
100%РекомендуюДвигатель хороший. Стал на место родного в мотоблоке Нива. К работе нет вопросов – производительный и мощный, хорошо заводится. За эту цену недостатков нет.
-
100%Мій відгукЗа свою ціну просто чудово!!!Брав на саморобний мотоблок,побачимо скільки пропрацює!!! Сподіваюсь, що довго.
-
100%ВідгукДвигун топ за свої гроші! Був приємно здивований знайти двигун на 12 к.с., тому що більшість виробників понад 10 к.с. вже не випускають. Працює без будь-яких нарікань, легко встановлюється, простий в обслуговуванні. Економно витрачає паливо, що також великий плюс. Я дуже задоволений покупкою цього двигуна.
-
100%РекомендуюУстановил на мотоблок. Работает на минимальных оборотах и пашет как зверь. Расход минимальный, работает как часы. Заводится быстро, при работе минимум шума!
-
100%РекомендуюХороший двигатель по доступной цене. Он мощный, при этом работает достаточно тихо и вибрации минимальны. Есть датчик низкого уровня масла. Рекомендую.
-
100%двигатель достойныйВ использовании два месяца, пока впечатления только положительные. На двигателе установлен качественный воздушный фильтр и декомпрессионный клапан, благодаря которому он быстро заводится. Экономно расходует топливо, при этом достаточно мощный. В управлении и использовании простой. Рекомендую.
-
100%РекомендуюЭто мощный и удобный в использовании двигатель. Большой плюс в том, что он тихо работает. Также меня порадовала гарантия 2 года. Всем рекомендую.
-
100%Покупкой доволенВыносливый и производительный двигатель за хорошую цену. Собран качественно. Работает тихо. Порадовала гарантия 2 года. Я доволен покупкой!
-
100%Хороший двигунХороший двигун за доступною ціною, порадувала гарантія 2 роки. Продуктивний, витривалий. Економно витрачає паливо, працює тихо. До того ж майже не відчуваються вібрації. Я задоволений його роботою.
-
100%.Відмінний двигун з якісним повітряним фільтром. Простий в управлінні, невибагливий в обслуговуванні. Дуже легко заводиться. Мені в цілому він подобається в роботі, можу радити.
Двигун - це серце техніки
Наука фізика вивчає різні види рухів, сил і перетворень. Здатність статичного тіла змінювати свій стан на рухомий вимагає певних ресурсів, який забезпечується законом збереження енергії. Зміна агрегатного стану речовини, поглинання вибуху і перетворення його в лінійне рух - все це підвладне законам фізики.
Завдання двигуна внутрішнього згоряння– перетворення енергії горіння в механічну енергію спрямовану на роботу. Стаття допоможе з'ясувати, який мотор потрібен Вам. Це короткий екскурс з об'єктивної аналітикою, порадами та рекомендаціями.Спочатку двигуни внутрішнього згоряння поділяються на:
- Дизельні;
- Бензинові.
Економічність за рахунок більш дешевого палива, високий крутний момент. Зараз мова піде про дизельний двигун. Дизеля набирають все більшу популярність адже останнім поколінням вдалося знизити рівень шуму до рівня бензинових моделей. Розглянувши дизельну конструкцію можна зазначити, що вона не кардинально відрізняється від бензинової. Для здійснення високих навантажень помітно посилені клапанні деталі. Ступінь стиснення в моторі дизеля 19-24 одиниць, в бензиновому 9-11. Важлива і принципова відмінність полягає у формуванні паливно-повітряних сумішей та їх згорянні. У бензомоторе формування суміші відбувається у впускний системі. Іскра, створювана свічкою запалення, в циліндрі запалює паливний продукт. У дизелей подача палива і повітря відокремлені. На останньому етапі стиснення повітря набирає температуру 700-800 °С. В камеру згорання під сильним тиском розпилювач впускає паливо, і воно миттєво згоряє. Жорсткі умови роботи забезпечують високу гучність дизелів. При холодному пуску можливі труднощі. Однак, дизельне паливо набагато дешевше і вихлопні гази таких двигунів більш екологічні.
Опозитний двигун почав свою еволюцію під час інтенсивного розвитку автомобілебудування, коли додатковий простір під капотом стала значущим чинником. Опозитні двигуни стали компактніше, однак втратили при цьому 20-40% потужності і мають великий витрата палива. Саме ці фактори позбавили пристрій широкої популярності.
Двигун на мотоблок, купити, підібрати.
Щоб правильно підібрати двигун на мотоблок дізнайтеся необхідний обсяг робіт. Якщо попередній двигун мотоблока вийшов з ладу - значить його потужності було мало. Необхідно інтенсивність і обсяг завдань розраховувати з запасом. Так двигуну не доведеться працювати на межі. Не забувайте, що чим потужніший двигун, тим вага його і витрата палива більше. Для ділянок в 20 соток підійдуть мотоблоки маленького типу - до 5 л. На площу в один гектар - до 7 л. А мотоблоки з великим агрегатом - 10 л і вище, здатні обробляти поля в 4 га.
Двотактний або чотиритактний двигун?
Без технічних деталей можна сказати, що робочий цикл у двотактного двигуна здійснюється за один оборот колінчастого валу в циліндрі. У чотиритактного - за два оберти. Додатковий оборот забезпечується кращою продувкою циліндра, збільшуючи вступник заряд повітря, що необхідно для гарного спалювання палива в циліндрі. У них менший витрата палива і масло-мастильних матеріалів. Користувачі двотактних двигунів відзначають недолік, пов'язаний з неповним згорянням бензину. Це супроводжується неприємним запахом навколо і негативно впливає на екологію. Підіб'ємо підсумок - чотиритактний двигун має значно більше переваг і стане актуальним придбанням для виконання трудозатратных справ.
Слідкуйте за оновленнями в асортименті. Про знижки та акції дізнавайтеся в контактному центрі. Якщо залишилися або виникли питання звертайтеся на гарячу лінію, і наші фахівці з радістю допоможуть розібратися в них.
Актуальні ціни на двигуни - Листопад 2024
Товар | Цена |
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1 (2019) | 4272 грн |
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б (2019) | 3853 грн |
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б (2019) | 3766 грн |
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 7.0s | 5493 грн |
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 15.0ke | 14515 грн |