Баннер скидки на ромб

У зв'язку з москальською агресією, телефонна лінія тимчасово працює з перебоями, залишайте, будь ласка, замовлення на сайті або заявки на передзвін. Склади працюють у штатному режимі. Приносимо вибачення за незручності.

Питання та відповіді

НАЙЧАСТІШІ ПИТАННЯ

ВАРТО ЗНАТИ

ІМ «РОМБ» ввійшов до складу групи компаній «MOTORNI». Ми продовжуємо працювати з упевненістю у власних силах, щоб господарі, які полюбляють працювати на результат, знайшли все необхідне в одному місці.
Працюємо для тих, кому важливо виконувати справи із задоволенням та бути впевненими у надійності інструменту та обладнання, щоб досягати значного обсягу виконаних робіт.
Звичайно, завдяки великому асортименту товарів (більше 10000), кожен господар може задовільнити свої потреби.

ЗАМОВЛЕННЯ

Ми працюємо: Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00.
Замовити товар можна в будь-який зручний для Вас час. Якщо замовлення оформлено з 19.00 до 08.00 – менеджер передзвонить до 12.00 наступного робочого дня. Якщо замовлення було в період з 8.00 до 19.00 – чекайте на дзвінок протягом 1 год.
  1. На сайті, обравши товар і натиснувши кнопку «КУПИТИ».
  2. За номером телефону: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00).
  3. За допомогою кнопки "КУПИТИ В 1 КЛІК", натиснувши на товар, який вас зацікавив та вказавши ім'я та номер телефону.
Очікувати дзвінка від менеджера для підтвердження та уточнення інформації щодо оплати, адреси доставки та інших деталей.
Внести зміни до замовлення можна за номером телефону: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00).
  1. На сайті в особистому кабінеті.
  2. За номером телефону: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00).
Щоб відмовитися від замовленого товару, телефонуйте: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00) і наші менеджери допоможуть анулювати покупку.

Загальні питання

Вартість дзвінка на гарячу лінію безкоштовно при дзвінка зі стаціонарних номерів телефону і мобільного. Для зручності Ви можете зателефонувати на мобільні номери, зазначені в шапці сайту.
Якщо Ви бажаєте відписатись від індивідуальних пропозицій і знижок, які представлені на e-mail розсилці, відправте нам повідомлення про відмову і ми протягом 3х днів виключимо Вас з розсилки індивідуальних пропозицій.

Доставлення

Замовлення доставляється у відділення перевізника «Нова пошта» або здійснюється адресне доставлення до Вашого дому. Доставлення великогабаритного вантажу здійснюється найманим чи власним транспортом компанії. Вартість доставки розраховується індивідуально.
Ми відправляємо замовлення через сервіси доставлення «Нова пошта». Відповідно, умови залежать від перевізника та регіону. Вартість доставлення оплачує покупець за відсутності інших умов покупки.
Доставлення великогабаритного вантажу здійснюється найманим чи власним транспортом компанії або самовивіз особистим транспортом. Вартість доставки розраховується індивідуально.
Всі трактори відправляються власнику лише в складеному стані. Мотоблоки та мототехніка - як у вигляді розібраного комплекту для самостійного складання, так і вже в зібраному стані, готові до використання.
У разі виявлення ушкоджень, необхідно зателефонувати до ІМ Ромб-Моторні, повідомити про ситуацію, щоб вірно вирішити питання по складанню акта-претензії до служби доставки. У випадку, якщо затримується товар, телефонуйте за номером: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00).
Будь-які види підмін та шахрайських дій виключені як з нашого боку, так і з боку перевізника. Ми працюємо лише з перевіреними службами, тому про заміну можете не турбуватися. Але для виключеня спірних моментів ви маєте право перевірити товар на пошті і тільки потім сплатити замовлення.
Після відправки замовлення повідомляємо номер ТТН у SMS на ваш телефон, на електронну адресу (якщо вказана). Також номер ТТН відображається у замовленні в особистому кабінеті.

Оплата

Вартість товару фіксується в момент оформлення, тому після його відправлення ціна буде незмінною. Зверніть увагу, сума замволення може змінитися з урахуваням тарифів Нової пошти за перевезення.
  • Готівкою, при самовивизенні (м. Дніпро).
  • Банківським переказом (передплата 100%).
  • Післяплатою при отриманні товару через сервіс експрес-доставки.
  • Оформлення через послугу "Оплата частинами та Миттєва розстрочка" сервісу Приват-Банк
Оплата замовлення відбувається виключно в національній валюті – гривні.
Наразі деякі товари доступні до придбання за допомогою сервісу від Приват Банку "Оплата Частинами".
Сплативши вартість товару на сайті, Ви підтверджуєте прийняття договору публічної оферти. Наявність підтверджуючого документа про оплату буде гарантією отримання товару. Ви завжди зможете звернутися у вайбер для підтвердження зарахування коштів по вашому замовленню.
  1. У разі виявлення пошкодження товару та його повернення до нашого інтернет-магазину, проводиться експертиза Сервісного центру. Після отримання висновку, поверення коштів відбувається на протязі 14 робочих днів
  2. Протягом 5-7 робочих днів у разі вимоги повернення коштів за замовлення, яке ще не було відправлено.
Для отримання замовлення, оформленого за передоплатою, фізичним особам достатньо мати паспорт або водійські права, а юридичним - довіреність та документ, що засвідчує особу.

Гарантія

На всі товари діє офіційна гарантія від виробника згідно їх умов.
Для передачі товару на гарантійний ремонт потрібно відправити заяву із зазначенням причини поломки (написану від руки), копію ТТН при отриманні та відправленні, копії супровідних документів на товар.
У разі технічної несправності чи поломки протягом гарантійного терміну або необхідності ремонту в післягарантійний період, якщо товар був придбаний у IМ Ромб(Моторні) необхідно зателефонувати за номером: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00). Якщо товар був придбаний у мережі - рекомендуємо звернутися до офіційних сервісних центрів виробника
Якщо це механічна поломка або неправильна експлуатація - товар знімається з гарантії. У разі отриманя товару та відсутності комплектуючих ви зможете звернутися за номером: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00), для оформлення та передачі товару для доукомплектаціі.
Сервісний центр надає висновок про відсутність можливості відремонтувати товар документ про неремонтопридатність. Ви можете звернутися за номером: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00) з висновком від Сервісного центру, що є підставою для обміну товару.
  1. Можливо відмовитися від замовлення товару належної якості у будь-який час до його отримання.
  2. Після отримання товару можливе повернення протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Повернення товару можливе, якщо товар не був у експлуатаціі та при збереженні його товарного вигляду, споживчих властивостей, а також наявності документу, що підтверджує факт та умови купівлі.
Якщо товар був забраний з пошти, то процес повернення товару узгоджується додатково. За деталями, зможете звернутися за номером: 0-800-33-87-65 (Пн-Пт з 8.00 до 19.00, Сб-Нд з 9.00 до 18.00).

Не знайшли відповідь на своє питання? Ви можете відправити його на електронну скриньку: [email protected]. Ми подбаємо, щоб ви отримали інформацію, що зацікавила в найкоротший термін.