Баннер скидки на ромб
Баннер Кентавр
Баннер Кентавр
Банер акції Optima насоси 10%
Акція на велосипеди Spark

Мотоблок Кентавр МБ2010ДЕ-4 + фреза

Код
000054782
30921  грн
Коротка характеристика
Дивитися всі характеристики
  • ВИДИ ОПЛАТИ

    Готівкою при отриманні (2%)

    Оплата частинами

    Безготівковий розрахунок

  • гарантія та повернення

    Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки

    Гарантія: 24 місяці

Нова модель мотоблока від виробника Кентавр МБ2010ДЕ-4. Мотоблок дизельний призначений для території з площею до 1,4 гектара. З ним Ви зможете підготувати ґрунт для посадки зернових культур, а також, провести висадку коренеплодів. В обладнанні встановлена нова модель одноциліндрового двигуна з потужністю в 10 л.с. Для додаткової фільтрації повітря був встановлений вдосконалений повітряний фільтр. Завдяки валу відбору потужності до мотоблока можна приєднувати навісне обладнання у вигляді: плугу, фрези, сівалки та косарки і т.д. Запускається в роботу мотор від ручного або електростартера. Колеса розміром 5,00?12,00 забезпечать Вам плавний і точний проїзд по землі. Купити мотоблок Кентавр в Україні, Ви можете за допомогою нашого менеджера за номером телефону 0 800-30-19-19.

Повітряний фільтр із прозорим циклоном для дизельних моделей МБ 2060Д-4, МБ 2061Д-4, МБ 2010Д-4, МБ 2010ДE-4, МБ 2012Д-4, МБ 2012ДE-4

Високоефективний 4-ступінчастий:

  1. Циклон із прозорим корпусом
  2. Масляна ванна
  3. Дротяний фільтрувальний елемент
  4. Дрібнопористий поролоновий фільтрувальний елемент

Встановлений на повітрозабірнику фільтра прозорий циклон має зовнішню решітку, яка затримує велике сміття, листя, траву, солому, гілочки і т.п. Потім циклон відділяє дрібне забруднення та пил і поміщає їх у конічний пилозбірник, не даючи їм повторно всмоктуватися. Прозорий корпус пилозбірника циклону дає змогу легко контролювати ступінь його заповнення пилом і вчасно очищати.

Далі повітря потрапляє на дзеркало масляної ванни, де осідає основна частина пилу. За необхідності це масло легко і швидко замінюється чистим. Пил, що залишився в повітрі, прилипає до покритого масляною плівкою дротяного фільтрувального елемента. Наприкінці дрібнопористий поролоновий фільтрувальний елемент здійснює тонку фільтрацію й затримує найдрібніший пил

Безпечне зчеплення нового типу: нормально розімкнуте

Нове зчеплення забезпечує набагато вищу ступінь безпеки та зручності експлуатації мотоблоків. Встановлено на всі мотоблоки цієї лінійки, окрім моделей із пасовим приводом МБ 40-2-4 та МБ 40-3-4.

Рога управления

На мотоблоках зі зчепленням старого (нормально замкнутого) типу диски перебувають у постійному контакті. Тому, щоб запустити двигун мотоблока або перемкнути передачі, необхідно зажати важіль зчеплення, роз’єднавши в такий спосіб диски. Якщо під час запущеного двигуна і ввімкненої передачі важіль зчеплення відпустити, мотоблок почне рух.

Щоб мотоблок не «втік» від оператора, випадково вирвавшись із рук, є спеціальний важіль для аварійного вимикання двигуна. Під час запуску двигуна цей запобіжний важіль потрібно було попередньо затискати та фіксувати, а коробку передач обов’язково ставити в нейтральне положення, щоб мотоблок не поїхав самочинно, бо це дуже небезпечно.

Щоб почати рух треба було, утримуючи запобіжний важіль в натиснутому положенні, натиснути важіль зчеплення (що, до речі, вимагало відчутного зусилля) і включити потрібну передачу КПП, після чого важіль зчеплення плавно відпустити, а запобіжний важіль продовжувати утримувати - і все це однією лівою рукою.

А для зупинки мотоблока треба було натиснути важіль зчеплення і перемкнути КПП на нейтральну передачу. Якщо при цьому запобіжний важіль опинявся випадково відпущеним, двигун мотоблока глохнул.

Всі ці складнощі з запуском двигуна, рушанням з місця і зупинкою приводили до того, що двигун мотоблока глохнул дуже часто, і його треба було запускати знову і знову. А часті пуски, як відомо, помітно знижують моторесурс двигуна.

На мотоблоках «Кентавр» зі зчепленням нового (нормально розімкненого) типу постійного контакту між дисками немає. Тому можна цілком безпечно запускати двигун і перемикати на будь-яку передачу – мотоблок залишиться нерухомим. Не почнеться й обертання вала відбору потужності разом із підключеним до нього навісним обладнанням, а отже, не виникне раптової небезпеки для оператора і для оточення.

Щоб почати рух або роботу фрезою, на новому мотоблоці достатньо лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям, й агрегат почне рух. Якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун за цих обставин не заглохне, а продовжить працювати. Тобто відпадає необхідність у додатковому запобіжному важелі й у маніпуляціях із ним під час запуску двигуна.

Отже, нове зчеплення:

  • значно спрощує й полегшує процес запуску двигуна;
  • виключає можливість обертання ВВП під час запуску двигуна;
  • виключає можливість самочинного руху мотоблока під час пуску двигуна й перемикання швидкостей;
  • під час зупинки двигун продовжує працювати, не потрібно щоразу запускати його знов і знов.

Запобіжне блокування важеля заднього ходу

Рога управления

Забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока. Виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу.

На редукторних мотоблоках «Кентавр» із повітряним охолодженням у коробці передач немає окремої передачі для заднього ходу. Задній хід у цих мотоблоків вмикається за допомогою спеціального важеля на правій рукоятці керма: треба переключитися на нейтральну передачу і затиснути цей важіль і одночасно важіль зчеплення.

Нова конструкція важеля заднього ходу оснащена спеціальним запобіжником, що блокує можливість випадкового натискання. Тепер натиснути важіль можна тільки попередньо натиснувши на запобіжник. Це також робить мотоблок більш безпечним в експлуатації, адже неправильний вибір напрямку руху може призвести до поломок і навіть до травм. З новим важелем ймовірність помилки багаторазово знижується.

Нові комбінації секцій ґрунтофрез

Рога управления

Знімні секції фрез – одинарні, це дає можливість більш точного регулювання ширини культивації.

Чимало мотоблоків «Кентавр» давно вже оснащуються складеними роторними ґрунтофрезами. Починаючи з цього року складені фрези мають усі мотоблоки нової лінійки. Частина мотоблоків отримала розширення

діапазону регулювання внаслідок додаткової сегментації. Наприклад, формула фрези була: (3+1)+(3+1), а стала: (2+1+1)+(2+1+1). Точні формули складаних фрез зазначені в таблиці для кожної моделі мотоблока.

1 Надійний дизельний двигун потужністю 10 к. с. Модель МБ 2010ДЕ -4 — з електростартером
2 Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом
3 Новий багатоступеневий повітряний фільтр із прозорим циклоном
4 Блокування важеля вмикання заднього ходу
5 Зручний важіль «ручного газу» (манетка) з регулювальним баранчиком
6 Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату 620 / 880 / 1140 (можна збільшити до 1400)
7 Паливний бак має кришку на різьбі, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході
8 Висока якість лиття – рівна поверхня без дефектів, акуратні й надійні зварні шви
9 Якісне фарбування всіх металевих деталей, кріпильні вироби з антикорозійним покриттям
10 Гумові м’які неслизькі рукоятки на ручках керма й на важелях перемикання КПП
11 Пневматичні камерні транспортні колеса 4.00-10 (можна 5.00-12) з протектором «ялинка»
12 Швидке регулювання керма за висотою та кутом повороту
13 Поздовжній вал відбору потужності
14 Передача крутного моменту на фрезу за допомогою конічного редуктора, підшипники захищені від пилу
15 Захисні металеві крила зі знімними розширниками, можливе встановлення дисків захисту рослин
16 Універсальний причіпний пристрій мотоблочного типу
17 Передній бампер із ручкою для перенесення та консолями для перевезення фрез
18 Відкидна передня стійка
19 Об’ємний захисний кожух на глушнику від можливих опіків
20 Швидкознімний обмежувач глибини фрезерування (глибиномір) з посиленим кріпленням
Motoblock mb20-70-b4 image Motoblock mb20-70-b4 image
Тип Дизельний із повітряним охолодженням
Двигун Одноциліндровий чотиритактний
Максимальна потужність, к. с./кВт 10 / 7,3
Система запуску двигуна Ручний стартер, у МБ 2010ДЕ-4 є електростартер
Кількість передач вперед/назад 2/1
Привід від двигуна до трансмісії Прямий через дискове зчеплення
Зчеплення Багатодискове в масляній ванні, нормально розімкнуте
Об’єм паливного бака, л 4,0
Витрата палива номінальна, г/кВт•год 273
Редуктор фрези Конічна зубчаста передача
Кількість секцій фрези 8=(1+1+2)+(2+1+1)
Ширина захвату фрези, мм 620, 880, 1140
Діаметр ротора фрези, мм 360
Глибина культивації, мм до 200
Максимальна частота обертання фрези, об/хв 133
Транспортні колеса Пневматичні, 4.00-10 «ялинка»
Розрахункова максимальна швидкість на колесах, км/год вперед 6,5; 11,2 / назад 5,0
Габаритні розміри (Д×Ш×В), мм 1780х670х910
Споряджена вага на колесах/ на фрезі, кг МБ 2010Д-4: 125 / 132; МБ 2010ДЕ-4: 140 / 147

Дизельні мотоблоки МБ 2010Д-4 та МБ 2010ДЕ-4 конструктивно схожі з моделями МБ 2060Д-4 та МБ 2061Д-4, але оснащені відчутно потужнішим 10-сильним двигуном. Унаслідок цього значно зросла їхня продуктивність і ефективність як під час обробки ґрунту, так і під час транспортування вантажів на спеціальному причепі: з’явилася можливість розширення захвату ґрунтофрези до 1400 мм завдяки додатковим секціям та встановленню коліс розміром 5.00-12 (додаткові секції ґрунтофрези та колеса 5.00-12 купуються окремо). Встановлено нове безпечне зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр, механізм блокування від випадкового вмикання заднього ходу.

Характеристики
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
Потужність10 к.с.
Потужність, кВт7.36
Охолодження двигунаПовітряне
Кількість передач вперед2
Кількість передач назад1
Коробка передач2+1
Макс. глибина культивації, мм200
Обсяг масла в картері двигуна, л1.65
Обсяг масла в картері коробки передач, л2.6
Ширина обробки, мм1140
Регулювання ширини культиваціїТри регулювання
Хід поршня, мм72
Максимальна частота обертів колінвала, об/хв3000
Марка двигуна186FA
Діаметр циліндра, мм86
ТипДизельний
Тип запускуЭлектро и ручной стартер
Об`єм двигуна, куб.см406
ПривідПрямий, через багатодискову муфту
Транспортувальні колеса5.00-12
Обсяг паливного бака, л4
Мін. глибина культивації, мм100
Комплект+Фреза
Тип зчепленняБагатодискове в масляній ванні
ТрансмісіяШестерний редуктор
ПоставкаВ розібраному вигляді
Витрата палива, л/кВт*год0.273
Тактность двигуна4-тактний
Снаряжена маса, кг152
ДОДАТКОВО
ВиробникКентавр
КолірЧервоний
ОсобливостіПовітряний фільтр з циклоном; Безпечне зчеплення нового типу; Блокування важеля заднього ходу; Розрахований на обробку площі в 1,4 гектара; Ширина захвату фрези 620, 880, 1140 мм (можна збільшити до 1400 мм); Кількість секцій грунтофрези 10 = (1+1+3)+(3+1+1) шт.
КомплектаціяУ комплекті мотоблок, фреза та колеса.
Батьківщина брендуУкраїна
Країна виробникКитай
Гарантія24 місяці
Обмін і повернення товаруОбмін або повернення протягом 14 днів після покупки
ДодатковоХарактеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення
ГАБАРИТИ
Висота, мм805
Глибина, мм1780
Ширина, мм1140
Вага, кг152
Вага упакованого товару, кг152
Write Your Own Review
Ваш відгукМотоблок Кентавр МБ2010ДЕ-4 + фреза
Ваша оцінка