Баннер скидки на ромб
Баннер Spark
Баннер Spark
Банер акції Optima насоси 10%
Акція на велосипеди Spark

Мотоцикл Spark SP150R-13

Код
000090614
32323  грн
Коротка характеристика
Дивитися всі характеристики
  • ВИДИ ОПЛАТИ

    Готівкою при отриманні (2%)

    Безготівковий розрахунок

  • гарантія та повернення

    Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки

    Гарантія: 12 місяців

Опис мотоцикла SPARK SP150R-13

Мотоцикл SPARK SP150R-13 - легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-11.

Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.

Загалом дизайн SP150R-13 рекомендований скоріш для молодіжної аудиторії, що бажає справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге й непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об`ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п`ятою».

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.

Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність.

Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.

Фара оригінальної «корончатої» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13

  • Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
  • Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.
  • Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду.
  • Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
  • Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
  • Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
  • Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем.
  • Освітлення номера на довгій виносці.
  • Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
  • Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації.
  • Уся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем у реєстрації мотоцикла.
  • Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
  • Зручні напівм`які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт за тривалих поїздкок).
  • Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - добрий огляд вперед и назад.
  • Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
  • Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає змогу водієві добре відчувати положення мотоцикла).
  • Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно за тривалих поїздкок).
  • Підковоподібна рукоятка для пасажира - зручно триматися.
  • Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційной накладкою.
  • Відкидна підніжка пасажира.
  • Двигун Zongshen об`ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
  • Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
  • Весь двигун, включно сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
  • Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
  • Додатковий змінний паливний фільтр -подовжує термін служби двигуна.
  • Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
  • Зручний важіль перемикання КПП із «п`ятою».
  • Потужний глушник із великою об`ємною профільованою захисною накладкою - ефективний і привабливий, значно знижує рівень шуму від двигуна.
  • Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки.
  • Зручне регулювання натягу ланцюга.
  • Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п`ятьма спицями забезпечують добрі характеристики розгону й гальмування.
  • Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
  • Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
  • Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.
  • Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
  • Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
  • Довгий пластиковий задній бризговик з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
  • Широкий і довгий складовий передній щиток з міцного пластика надійно захищає мотоцикл від бруду.
  • Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду й покращує зовнішній вигляд.
  • Зручні центральна й бічна відкидні стійки - швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Характеристики
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
Потужність, к.с.11.7
Потужність, кВт8.6
ТипДорожній
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л0.7
Напруга бортової електромережі, В12
Підвіска заднього колесаМаятникова з двома амортизаторами
Розмір передньої шини2.75-18
Головна передачаЛанцюгова
Макс. швидкість, км/год95
Розмір задньої шини3.00-18
РамаДуплексна, трубний каркас
Тип паливаБензин
Тип запускуЭлектростартер та кикстартер
Вантажопідйомність, кг150
Охолодження двигунаПовітряне
Об`єм двигуна, куб.см150
БагажникБез багажника
Об`єм бензобака, л12
Тип двигунаЧотиритактний
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Витрата палива2.2
Тип маслаНапівсинт. моторне масло SG, SF
ТрансмісіяМеханічна
Тип переднього гальмаДисковий гідравлічний
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
Робочий обєм двигуна, куб.см149
ЗчепленняМеханічне
Система вприскування паливаКарбюратор
ДОДАТКОВО
ВиробникSpark
КолірСиній, Червоний, Чорний
ОсобливостіКласичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд; Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду; Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі; Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма; Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє//ближнє світло, підсвічування; Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило; Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем; Освітлення номера на довгій виносці;Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях; Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації;Велика комбінована панель приладів: спідометр//одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль; Модель двигуна ZS161FMJ
КомплектаціяКомплект ЗІП.
Батьківщина брендуУкраїна
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців
Обмін і повернення товаруОбмін або повернення протягом 14 днів після покупки
ДодатковоХарактеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення
ГАБАРИТИ
Висота, мм1210
Глибина, мм1950
Ширина, мм750
ВхШхГ упакованого товару, мм1300x800x2000
Вага, кг112
Вага упакованого товару, кг123.2
Write Your Own Review
Ваш відгукМотоцикл Spark SP150R-13
Ваша оцінка