Гарантія та ремонт

Гарантія поширюється на всі товари, представлені в інтернет-магазині ROMB. Період гарантії можна перевірити у нас на сайті або в супровідних документах. В гарантійному талоні – обов'язково зазначається: модель, серійний номер, дата продажу товару і термін гарантії. Термін гарантії – період часу, який розпочинається з наступного дня, після отримання товару кінцевим споживачем і закінчується, згідно з інформацією в гарантійному талоні.

Гарантійний строк товару – надає право передати товар, для ремонту в авторизований сервісний центр виробника товару або в магазин для безкоштовного усунення дефекту. Гарантія не розповсюджується на товар, в якому були виявлені порушення правил зберігання, транспортування або використання.

Ви знайдете сервісний центр у Вашому місті або в довколишніх містах – тут

Щоб передати товар на гарантійне сервісне обслуговування в магазин або отримати зразок заяви у нашого менеджера, будь ласка, зверніться на гарячу лінію - 068 471-19-19.

Якщо Ваш товар не відремонтували в сервісному центрі – ми обміняємо товар на новий!

У випадку якщо сервісний центр з об'єктивних причин не зміг усунути дефект у Вашому товарі в період гарантійного строку – у Вас є можливість відправити товар до нас, після цього ми обміняємо його на новий.

Необхідний мінімум для обміну:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Документ про оплату, що підтверджує придбання у нас.
  3. Гарантійний талон.
  4. Висновок сервісного центру про те, що товар має істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення.

Для отримання розширеної консультації зверніться до нас на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ– 068 471-19-19.