Найбільш точно суть мотоцикла SPARK SP110С-3С можна схарактеризувати словами: «практичність, універсальність, ергономічність».
Це майже ідеальний двоколісний транспорт для тих, хто на перше місце ставить функціональність і зручність експлуатації. Для тих, кому потрібно кожен день їздити міськими вулицями у своїх справах, ввечері заїхати в магазин і накупити продуктів, а у вільний час вибратися по гриби або на риболовлю.
Але водночас завжди та всюди почуватися впевнено та комфортно — і на гладкому асфальті, і на нерівній ґрунтовій дорозі, і на звивистій лісовій стежці. Ну і, звичайно, щоб витрати на придбання та експлуатацію мотоцикла не були надмірними для сімейного бюджету.
Варто особливо відзначити, що при всій своїй раціональності та економічності SP110C-3С гарний і навіть елегантний. Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвески надають мотоциклу вельми привабливий зовнішній вигляд.
Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами «дальнє/ближнє», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.
Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень. Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
Уся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
У мотоциклі застосоване компонування «скутерета» з заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.
Сидіння двомісне, великої довжини, напівм’яке — зручно і водієві, і пасажиру. Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім неважкий і важить усього 85 кг.
4 багажних місця дають змогу розмістити багато різних вантажів: зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом; додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом; задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком; багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.
Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.
Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з добрим оглядом. М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.
Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.
Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
Двигун має об’єм 107 см³, потужність 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 80 км/год. Об’єм паливного бака – 4,0 л, середня витрата палива — 2,0 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.
Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.
Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивання й надають високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах, забезпечують добру амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — добра динаміка й курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.
Барабанні механічні гальма надійні, прості в обслуговуванні й мають довгий термін служби.
Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
Як бачимо, SPARK SP110С-3С — чудовий варіант економного універсального мотоцикла «на всі випадки життя», який за правильної експлуатації та своєчасного техобслуговування вірно прослужить своєму власникові довгий час.
Особливості мотоцикла SPARK SP110C-3C
- Компонування «скутерета» із заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.
- Сучасний дизайн, практична й раціональна конструкція зовнішнього обвісу надають мотоциклу дуже привабливий зовнішній вигляд.
- Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами дальнє/ближнє, вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо.
- Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень.
- Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
- Задні покажчики поворотів в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
- Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
- Уся оптика сертифікована за євростандартами — не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
- Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.
- Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
- М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
- Сучасні дзеркала з добрим оглядом.
- Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
- Довге напівм’яке двомісне сидіння — зручно і водієві, і пасажиру.
- Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.
- Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
- 4 багажні місця дають змогу розмістити багато різних вантажів:
- зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом;
- додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом;
- задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком;
- багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.
- Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.
- Двигун об’ємом 107 см³, потужністю 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.
- Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву.
- Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
- Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».
- Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.
- Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.
- Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.
- Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.
- Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
- Пружини зі змінним кроком навивання забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
- Сучасні великі легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» — добра динаміка на асфальті й чудова прохідність на ґрунтовій дорозі.
- Барабанні механічні гальма — надійні, мають довгий термін служби.
- Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
- Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
- Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 6.8 |
Потужність, кВт | 5 |
Тип | Дорожній |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.5 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 2.50?17 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 80 |
Розмір задньої шини | 2.75?17 |
Рама | Хребтова |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 110 |
Багажник | Задній і передній |
Об`єм бензобака, л | 4 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Барабанний механічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 110 |
Поставка | В зібраному вигляді |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Бордо, Сірий, Синій, Червоний, Чорний |
Особливості | Кількість місць - двомісний; Колісна база, мм 1210; Приладова панель роздільна; Механічний спідометр і тахометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, покажчики поворотів; Передня оптика; фара кругла з лампою розжарювання; Покажчики поворотів; Задня оптика Задній ліхтар комбінований: гальмо, зі світлодіодною матрицею; Сидіння однорівневе; Блокування повороту керма; Захисна накладка на глушнику пофарбована; Максимальні обороти колінчастого валу, об // хв 8000; Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє; Система подачі палива самоплив; Паливні фільтри змінний сітчастий [паперовий] на топливопроводе; Запалювання Електронне, CDI; Модель двигуна 1P53FMI; Генератор, (напруга, В) // (потужність, Вт) 14//85; АКБ тип, ємність, Ач 7. |
Комплектація | Мотоцикл у зборі; Комплект інструментів у чохлі; Керівництво з експлуатації та обслуговування; Гарантійний талон |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1070 |
Глибина, мм | 1975 |
Ширина, мм | 690 |
Вага, кг | 88 |