Баннер скидки на ромб
Баннер Spark
Баннер Spark
Банер акції Optima насоси 10%
Акція на велосипеди Spark

Мотоцикл Spark SP110C-3C (Зібраний з маслами)

Код
000141232
Special Price 29479  грн Звичайна ціна 30818  грн
Коротка характеристика
Дивитися всі характеристики
  • ВИДИ ОПЛАТИ

    Готівкою при отриманні (2%)

    Безготівковий розрахунок

  • гарантія та повернення

    Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки

    Гарантія: 12 місяців

Найбільш точно суть мотоцикла SPARK SP110С-3С можна схарактеризувати словами: «практичність, універсальність, ергономічність».

Це майже ідеальний двоколісний транспорт для тих, хто на перше місце ставить функціональність і зручність експлуатації. Для тих, кому потрібно кожен день їздити міськими вулицями у своїх справах, ввечері заїхати в магазин і накупити продуктів, а у вільний час вибратися по гриби або на риболовлю.

Але водночас завжди та всюди почуватися впевнено та комфортно — і на гладкому асфальті, і на нерівній ґрунтовій дорозі, і на звивистій лісовій стежці. Ну і, звичайно, щоб витрати на придбання та експлуатацію мотоцикла не були надмірними для сімейного бюджету.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Варто особливо відзначити, що при всій своїй раціональності та економічності SP110C-3С гарний і навіть елегантний. Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвески надають мотоциклу вельми привабливий зовнішній вигляд.

Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами «дальнє/ближнє», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.

Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень. Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.

Уся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

У мотоциклі застосоване компонування «скутерета» з заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.

Сидіння двомісне, великої довжини, напівм’яке — зручно і водієві, і пасажиру. Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім неважкий і важить усього 85 кг.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

4 багажних місця дають змогу розмістити багато різних вантажів: зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом; додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом; задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком; багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.

Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.

Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.

Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні, з добрим оглядом. М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.

Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.

Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.

Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.

Двигун має об’єм 107 см³, потужність 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.

Максимальна швидкість 80 км/год. Об’єм паливного бака – 4,0 л, середня витрата палива — 2,0 л/100 км.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».

Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.

Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивання й надають високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах, забезпечують добру амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.

Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — добра динаміка й курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.

Барабанні механічні гальма надійні, прості в обслуговуванні й мають довгий термін служби.

Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.

Як бачимо, SPARK SP110С-3С — чудовий варіант економного універсального мотоцикла «на всі випадки життя», який за правильної експлуатації та своєчасного техобслуговування вірно прослужить своєму власникові довгий час.


Особливості мотоцикла SPARK SP110C-3C

  • Компонування «скутерета» із заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.
  • Сучасний дизайн, практична й раціональна конструкція зовнішнього обвісу надають мотоциклу дуже привабливий зовнішній вигляд.
  • Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами дальнє/ближнє, вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо.
  • Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень.
  • Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
  • Задні покажчики поворотів в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
  • Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
  • Уся оптика сертифікована за євростандартами — не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
  • Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.
  • Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
  • М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
  • Сучасні дзеркала з добрим оглядом.
  • Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
  • Довге напівм’яке двомісне сидіння — зручно і водієві, і пасажиру.
  • Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.
  • Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
  • 4 багажні місця дають змогу розмістити багато різних вантажів:
  • зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом;
  •  додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом;
  •  задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком;
  •  багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.
  • Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.
  • Двигун об’ємом 107 см³, потужністю 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.
  • Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву.
  • Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
  • Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».
  • Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.
  • Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.
  • Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.
  • Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.
  • Два пружинно-масляні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
  • Пружини зі змінним кроком навивання забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
  • Сучасні великі легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» — добра динаміка на асфальті й чудова прохідність на ґрунтовій дорозі.
  • Барабанні механічні гальма — надійні, мають довгий термін служби.
  • Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
  • Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
  • Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Характеристики
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
Потужність, к.с.6.8
Потужність, кВт5
ТипДорожній
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л0.5
Напруга бортової електромережі, В12
Підвіска заднього колесаМаятникова з двома амортизаторами
Розмір передньої шини2.50?17
Головна передачаЛанцюгова
Макс. швидкість, км/год80
Розмір задньої шини2.75?17
РамаХребтова
Тип паливаБензин
Тип запускуЭлектростартер та кикстартер
Вантажопідйомність, кг150
Охолодження двигунаПовітряне
Об`єм двигуна, куб.см110
БагажникЗадній і передній
Об`єм бензобака, л4
Тип двигунаЧотиритактний
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Витрата палива2
Тип маслаНапівсинт. моторне масло SG, SF
ТрансмісіяМеханічна
Тип переднього гальмаБарабанний механічний
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
Робочий обєм двигуна, куб.см110
ПоставкаВ зібраному вигляді
ЗчепленняМеханічне
Система вприскування паливаКарбюратор
ДОДАТКОВО
ВиробникSpark
КолірБордо, Сірий, Синій, Червоний, Чорний
ОсобливостіКількість місць - двомісний; Колісна база, мм 1210; Приладова панель роздільна; Механічний спідометр і тахометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, покажчики поворотів; Передня оптика; фара кругла з лампою розжарювання; Покажчики поворотів; Задня оптика Задній ліхтар комбінований: гальмо, зі світлодіодною матрицею; Сидіння однорівневе; Блокування повороту керма; Захисна накладка на глушнику пофарбована; Максимальні обороти колінчастого валу, об // хв 8000; Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє; Система подачі палива самоплив; Паливні фільтри змінний сітчастий [паперовий] на топливопроводе; Запалювання Електронне, CDI; Модель двигуна 1P53FMI; Генератор, (напруга, В) // (потужність, Вт) 14//85; АКБ тип, ємність, Ач 7.
КомплектаціяМотоцикл у зборі; Комплект інструментів у чохлі; Керівництво з експлуатації та обслуговування; Гарантійний талон
Батьківщина брендуУкраїна
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців
Обмін і повернення товаруОбмін або повернення протягом 14 днів після покупки
ДодатковоХарактеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення
ГАБАРИТИ
Висота, мм1070
Глибина, мм1975
Ширина, мм690
Вага, кг88
Write Your Own Review
Ваш відгукМотоцикл Spark SP110C-3C (Зібраний з маслами)
Ваша оцінка