Трактор YTO 244SX

Корпорація YTO Group — провідний виробник сільськогосподарської та будівельної техніки в Китаї — розпочала роботу в 1955 році під маркою Перший Тракторний Завод. Лінія з ви- робництва тракторів YTO Group — найбільша в Азії, оснащена найсучаснішим технологічним обладнанням. Власне виробництво практич- но всіх компонентів техніки дає змогу забез- печувати повний контроль на кожному етапі виробництва, починаючи з вибору сировини до доставлення клієнтам.
Висока якість тракторів YTO, їхня надійність, тривалий строк служби, комфортність під час користування — добре визнані у всьому світі. Та й в Україні вони вже також встигли прояви- ти себе якнайкраще.
YTO 244SX — повнопривідний універсальний просапний трактор для виконання широкого спектра агротехнічних та господарських робіт. Модель характеризується чудовим поєднанням продуктивності, ефективності та споживання палива. Заслуговує на увагу надійність та міцність конструкції, безвідмовне функціонування в умовах клімату України та простота обслуговування.
Власне виробництво «YTO GROUP» практично всіх компонентів техніки дає змогу забезпечувати повний контроль на кожному етапі виробництва, починаючи з вибору сировини до доставлення клієнтам. Компанія пройшла сертифікацію за стандартами ISO 9000, трактори та дизельні двигуни виготовляються відповідно до стандартів якості OECD, CE та CCC. Тобто висока якість тракторів «YTO» гарантована виробником.
На тракторі встановлено надійний та економічний дизельний двигун власного виробництва моделі YND385, потужністю 24 к. с. Він має високу віддачу в будь-якому режимі роботи та зберігає крутний момент у великому діапазоні обертів, зокрема й на низьких, легко заводиться електростартером за будь-якої погоди.
Капот для заправлення паливом підіймати не треба: у ньому є спеціальний отвір із люком під заправну горловину бака з фіксацією на магнітах. Надлишок палива від форсунок скидається в бак по магістралі повернення. Це дає змогу без розбирання всієї системи проводити прокачування паливопроводів у разі виникнення повітряних пробок.
Повітряний фільтр інерційно-масляного типу забезпечує високий ступінь очищення повітря, значно подовжуючи термін служби двигуна. Циклон має прозорий корпус для постійного контролю за заповненням пилозбірника і своєчасного його очищення. На вхідному повітряному колекторі встановлена електрофакельна свічка. Підігрів повітря полегшує запуск двигуна в холодну погоду.
Радіатор рідинного охолодження великої площі. Для унеможливлення забивання його соломою, листям або сміттям передбачені дві швидкознімні сітки, а також захисні грати з боків крильчатки вентилятора. На радіаторі встановлено місткий розширювальний бачок, що забезпечує надійну роботу системи охолодження в разі заправлення її антифризом.
Велика експлуатаційна маса трактора (1450 кг) помітно більша, ніж в аналогічних 24-сильних машин. Один лише вигляд масивного лиття корпусу КПП та заднього мосту вселяє довіру. Раціональний розподіл маси між переднім і заднім ведучими мостами забезпечує стабільне тягове зусилля 6,0 кН. Додаткові передні вантажі (4×20) кг мають зручне кріплення, їх можна швидко демонтувати та встановити назад. Це дає можливість оптимізувати балансування трактора так, щоб передні керовані колеса не відривалися від землі навіть під час агрегатування з важким навісним обладнанням. На передньому бампері є міцна причіпна цапфа, яка може використовуватися під час буксирування трактора або для інших цілей.
YTO 244SX має традиційне безрамне тракторне компонування. Потужний передній ведучий міст аркового типу, що вимикається, бортові редуктори із конічними шестернями. Збільшена колісна база забезпечує поліпшену стійкість під час перевезення вантажів на високих швидкостях та підвищену тягу для роботи з важкими сільськогосподарськими знаряддями.
Надзвичайна легкість і точність керування трактором на всіх швидкостях і всіх режимах навантаження можлива завдяки гідрооб’ємному рульовому управлінню (ГОРУ).
Маневровість трактора значно поліпшена. Окремий насос і масляний бак ГОРУ зумовлюють чітку безперебійну роботу рульового управління за будь-яких умов, зокрема під час одночасного рулювання та роботи з гідронавісною системою. Діапазон швидкостей трактора лежить у межах 2,11–32,20 км/год, цього цілком достатньо для виконання всіх агротехнічних і транспортних операцій.
Задня навісна система безпосередньо впливає на ефективність трактора, оскільки є його основним робочим органом. Трактор має посилену конструкцію навісної системи, забезпечуючи максимальну вантажність 420 кг.
Гідравлічна система навісного механізму має окремий насос і масляний бак. Завдяки чому абсолютно не відчувається нестача оливи під час одночасного підіймання навісного обладнання та обертання рульового колеса. Конструктивно гідронавісний механізм виконаний з плавним регулюванням розтяжок нижніх тяг. Центральна тяга з руків’ями для зручності регулювання, є її фіксатор для транспортного положення.
Трактор оснащений двома гідравлічними виходами зі швидкорозривними муфтами. Одна із них працює як на натиск, так і на злив, інша — тільки на злив оливи в бак. Це дає можливість під’єднувати обладнання з гідроприводами циклічної та безперервної дії. Шліцьовий вал відбору потужності має стандартні приєднувальні розміри: діаметр 35 мм, 6 шліців.
Обертання валу з частотою 540/1000 об/хв. Це найбільш оптимальна швидкість для під’єднання багатьох навісних агрегатів. У неробочому стані вал закривається спеціальним кожухом для захисту від бруду та механічних пошкоджень. Знімна маятникова серга посиленого типу з горизонтальною віссю кріплення і вертикальною неповоротною цапфою забезпечує зручність буксирування.
Навісна система дає можливість агрегатувати «YTO 244SX» з будь-яким універсальним і спеціальним навісним та причіпним обладнанням, яке підходить за габаритами: плугами, ґрунтофрезами, мульчувачами, сівалками, сажалками, обприскувачами, жниварками, косарками, граблями, вантажними платформами, роторними та дисковими щітками, бурами, ножовими відвалами тощо.
Трактор оснащений зручним регульованим сидінням на амортизаторах, завдяки якому знижується стомлюваність водія. Регулювання проводиться за висотою та за відстанню до рульової колонки. Ліворуч та праворуч також багато вільного місця, коліна не впираються в органи керування.
Широкі прорізи між кожухом рульової колонки та задніми крилами забезпечують безперешкодну посадку і висадку з обох боків трактора. Для зручності й безпеки на задніх крилах є руків’я. Також з обох боків трактора встановлені міцні широкі антислизькі підніжки, виготовлені з товстих сталевих смуг із гребінчастим краєм. Це унеможливлює зісковзування ноги з підніжки та перешкоджає налипанню бруду.
Важелі перемикання КПП та знижувальної коробки зміщені праворуч від сидіння водія до крила. Важіль ручного газу з кнопковим фіксатором розміщений на правому крилі. Це збільшує простір робочого місця оператора й робить посадку та висадку більш зручними. Перемикання передач легке та чітке. Замок запалювання праворуч рульової колонки, вологозахищені клавіші перемикачів (автомобільного типу) розташовані на її полиці. Таке положення унеможливлює їхнє випадкове торкання та перемикання.
Трактор обладнаний електричним генератором високої потужності 500 Вт. Така потужність забезпечує всі потреби трактора в електроенергії та дає змогу приєднувати додаткове електрообладнання. Для під’єднання причепа передбачена електрична розетка, що дає змогу безпечно експлуатувати трактор із причепом по дорогах загального користування вдень і вночі.
Комбінована панель приладів укрита в нішу на рульовій колонці для мінімізації відблисків і засвічень від яскравих сонячних променів. Вона має добру оглядність, читаність і дає інформацію, достатню для контролю за роботою агрегатів і своєчасного обслуговування трактора. Панель містить: тахометр, лічильник мотогодин, покажчики рівня палива, температури охолоджувальної рідини, десять контрольних лампочок, зокрема: низького тиску оливи, заряду акумулятора, роботи свічки розжарювання, габаритних вогнів, дальнього світла, роботи покажчиків поворотів. Є підсвічування панелі приладів і клавіш.
Ящик для ЗІП закріплений над акумулятором під капотом. Табличка для переднього номерного знака має окреме кріплення та не заважає встановленню додаткових вантажів і буксируванню.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність | 24 к.с. |
Потужність, кВт | 17.6 |
Розмір передньої шини | 6.50-16 |
Мінімальний радіус повороту без гальмування, м | 3.5 |
Мінімальний радіус повороту без гальмування, м | 3.2 |
Оберти колінчастого валу двигуна, об / хв | 2300 |
Обсяг системи охолодження двигуна, л | 8 |
Розташування циліндрів | Вертикальне |
Макс. швидкість руху вперед, км/год | 32.2 |
Діаметр циліндра, мм | 85 |
Номінальна тяговое зусилля, кН | 6 |
Хід поршня, мм | 90 |
Турбонадув | без турбонаддува |
Колісна база, мм | 1640 |
Коробка передач | (4+1)х2 |
Тип масла в коробці передач та редукторі | Трансмісійне |
Розмір задньої шини | 11.2-24 |
Обсяг картера переднього моста, л | 3.2 |
Обсяг корпусу підйомника, л | 6.5 |
Тип масла в передньому мосту | Трансмісійне |
Головна передача | Пряма |
Макс. швидкість руху назад, км/год | 7.76 |
Тип запуску | Електростартер |
Мінімальний кліренс, мм | 330 |
Вантажопідйомність, кг | 420 |
Привід керованих коліс | Повнопривідний |
Макс. колія передніх коліс, мм | 1400 |
Макс. колія задніх коліс, мм | 1440 |
Вал відбору потужності | Задній шліцьовій |
Гальмівна система | Гальмівні барабани |
Розєм під причіп (розетка) | з роз`ємом під причіп |
Тип насосу гідравлічної системи | Шестерні насос |
Об`єм двигуна, куб.см | 1532 |
Сидіння з амортизатором | з сидінням з амортизатором |
Кабіна | без кабіни |
Дуга безпеки | без дуги безпеки |
Передні вантажі | Є |
Привід | Повний |
Блокування заднього диференціалу | з блокуванням заднього диференціалу |
Муфта зчеплення | Суха, 1-дискова |
Гідравлічний вихід | з гідравлічним виходом |
Компрессор | без компресора |
Тип двигуна | Дизельний |
Задні вантажі | Немає |
Обсяг паливного бака, л | 18.5 |
Мін. колія задніх коліс, мм | 1140 |
Мін. колія передніх коліс, мм | 1250 |
Мін. швидкість руху вперед, км/год | 2.11 |
Мін. швидкість руху назад, км/год | 1.68 |
Рульове управління | З гідропідсилювачем |
Мін. обороти ВВП, об/хв | 540 |
Реверс | Без реверсу |
Система запуску | Електростартер |
Макс. обороти ВВП, об/хв | 1000 |
Номінальна витрата палива, г / кВт * год | 275 |
Тактность двигуна | 4-тактний |
Колісна формула | 4х4 |
Охолодження двигуна | Рідинне закрите з примусовою циркуляцією |
Снаряжена маса, кг | 1450 |
Лічильник мотогодин | з лічильником мотогодин |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | YTO |
Колір | Червоний |
Особливості | Сучасний дизайн; Надійний 3-циліндровий двигун 24 л. Коробка передач 8+2; Передній провідний міст; Гідропідсилювач рульового керування з окремим бачком та гідравлічним насосом; 2-швидкісний ВОМ 540//1000 об//хв; Регульована передня та задня колії; Роздільні гальма задніх коліс; Гальмо стоянки; Подвійне очищення палива; Блокування диференціалу заднього моста; Високі та широкі передні колеса 6.50-16; Фари оснащені лінзовою оптикою. |
Комплектація | Трактор; Посібник з експлуатації та техобслуговування; Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП. |
Гарантія | 24 місяці |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без попередження |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1950 |
Глибина, мм | 3520 |
Ширина, мм | 1500 |