The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Телефонна лінія тимчасово працює з перебоями, залишайте, будь ласка, замовлення на сайті або заявки на передзвін. Склади працюють у штатному режимі. Приносимо вибачення за незручності.
Доставка товарів ІМ ROMB.UA здійснює за допомогою логістичної компанії Нова пошта
Торгові марки Vitals, Spark, Кентавр: доставка у відділення/поштомат безкоштовна для замовлень від 1000 грн, доставка за адресою безкоштовна від 5000 грн, крім великогабаритних товарів. При покупці двох товарів загальною сумою понад 1000 грн безкоштовна доставка спрацює на сторінці оформлення замовлення.
Вартість доставки товарів інших торгових марок зазначена на сторінці відповідного товару. Зверніть увагу, що для окремих позицій можуть діяти акційні умови з безкоштовною доставкою.
Доставка великогабаритних товарів — прораховується індивідуально для максимального зниження вартості доставки.
Зверніть увагу: доставка знижених в ціні товарів (уцінки) здійснюється за рахунок одержувача.
Післяплата:
На відділення (оплата при отриманні) — сплачується 2% (за послугу Нова пошта) + 20грн за операцію. Адресна доставка до суми замовлення (оплата при отриманні) — сплачується 3% (за послуги Нової Пошти) та 20 грн. за операцію.
Оплата за рахунком, оплата на карту, оплата карткою — без додаткових комісій.
Остаточна сума для оплати за товар фіксується оператором під час підтвердження замовлення.
Надійний дизельний двигун потужністю 12 к. с. оснащений електростартером для полегшення запуску. Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси. Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю дає змогу швидше та зручніше отримувати інформацію про силу та напругу струму в мережі електрообладнання мотоблока.
Замок запалювання з захисною кришкою запобігає потраплянню вологи та пилу в механізм.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я. Триточкове кріплення керма. Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач. Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Картер та кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Шини високої якості. Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.
Надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням зниженої та підвищеної передач; дводискове зчеплення для надійнішого й м`якшого рушання; чотириструмковий шків для забезпечення максимального передавання крутильного моменту та зменшення пробуксовування клиноремінної передачі; збільшена ширина колії - 740 мм; плавне регулювання колії, що дає змогу підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя обробних культур); чавунна кришка картера; п`ятиточкове кріплення рами; металевий відстійник для палива; металевий відстійник для паливної системи; металевий відстійник для паливної системи; чавунна кришка картера
Комплектація
Мотоблок розібраний (зібраний на 80%); Фреза; ЗІП; Гарантійний талон; Керівництво з експлуатації.
Колір
Зелений, Синій
Батьківщина бренду
Україна
Країна виробник
Китай
Гарантія
24 місяці
Обмін і повернення товару
Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки
Додатково
Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення