Мотоблок ДТЗ 440ДН (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)

Мотоблок ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8)—новинка в модельном ряді мотоблоків «ДТЗ».
Один із найлегшихі найпростішиху керуванні серед мотоблоків «Кентавр» середньогокласу. Дуже компактний, маневровийта зручний.
Основна відмінність від популярної моделі ДТЗ 470БН - дизельний двигун 168 FA потужністю 4к. с., робочий об’єм196 см3.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу.
Мотоблок оснащений клинопасовим приводом, який слугує одночасно силовою передачею, зчепленням, вузломпід’єднання активної навіский елементом системи безпеки.
Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна.
Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.
Регулюваннякерма за висотоюй кутом повороту, швидкета зручне.
МБ 40-2-4Д має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під'єднати за допомогою вільного струмкана ведучому шківі.
Редуктор грунтофрези міцний чавунний, у комплектіє пневматичніколеса 4.00-8 з обгіннимирозблокіраторами.
Коробка передач 3/1 з трьомашвидкостямивперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Надійнийта економічний дизельний двигун 168 FA потужністю 4 к.с., робочий об’єм 196 см3 – дає змогу виконувати широкий діапазон робіт
Шинивисокої якості з рифленням - більшм'яка гума забезпечує набагатотривалішийстрок єксплуатації
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів. Безпечне нормально розімкнуте зчеплення — реалізоване натягом пасової передачі, працює як запобіжник у разі заклинювання фрези.
Безпечненормально розімкнуте зчеплення — реалізоване натягом пасової передачі, працює як запобіжнику разізаклинювання фрези
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та окремою виносною масляною ванною - забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи
Регулювання керма за висотоюта кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручноналаштуватикермоза висотоюта кутом повороту.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотоюта кутом повороту.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижуєвібраціюна руки оператора.
Накладка з інструментальнимящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) — з суцільнимметалевимкорпусом та зручним баранчиком для регулювання.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Паливний бак маєу горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації палива і, як наслідок, зниження зносу паливної системи
Змінна(1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 570/810 мм зі знімними секціями — дає змогу вибрати потрібні розміри для обробки різних культур
Кронштейн для переднього навісного обладнання, зізручною ручкою для перенесення — дає змогу без додаткових витрат під’єднувати навісне обладнання (наприклад, косарку).
Вільний струмокна ведучому шківі - для під’єднання активного навісного обладнання. Міцний металевий кожух захисту пасів з вільнимдоступом до ведучогошківа
Об’ємний металевий кожух на глушнику — захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока
Модель | ДТЗ 440ДН |
Модель двигуна, тип палива | 168FA, дизельний |
Максимальна потужність, к.с. / кВт | 4,0 / 2,94 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 196 |
Ємність паливного бака, л | 3,5 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Обсяг картера двигуна, л | 0,7 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 2,0 |
Кількість передач | 3 вперед / 1 назад |
Привід фрези | Ланцюговий привід |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт | 6 = (1+2) + (2+1) |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм | 570, 810 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Транспортні колеса | 4.00-8 з обгінними розблокіраторами |
Споряджена маса на колесах / на фрезах, кг | 80 / 84 |
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Охолодження двигуна | Повітряне |
Модель двигуна | 168FА |
Тип | Дизельний |
Потужність | 4 к.с. |
Потужність, кВт | 2.94 |
Тип запуску | Ручний стартер |
Тактность двигуна | 4-тактний |
Максимальна частота обертів колінвала, об/хв | 3600 |
Витрата палива, л/кВт*год | 0.374 |
Об`єм двигуна, куб.см | 196 |
Аккумуляторная батарея | Без АКБ |
Датчик масла | Немає |
Повітряний фільтр | С выносным воздухозаборником на руле |
Привід | Клиноременная передача (2 ремня) |
Тип зчеплення | Ремінне |
Тип приводних ременів | 17X864 |
Струмок для підключення активного навішування | Є |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Коробка передач | 3+1 |
Кількість передач вперед | 3 |
Кількість передач назад | 1 |
Задня передача | Окрема передача |
Привід фрези | Ланцюговий |
Вал відбору потужності | Немає |
Транспортувальні колеса | 4.00-8 |
Швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 2,3; 7,7; 10,5/5,8 |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб установки грунтофрези | Замість транспортних коліс |
Наявність фрези | З фрезою у комплекті |
Регулювання ширини культивації | Два регулювання |
Ширина обробки, мм | 570/810 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 6=(1+2)+(2+1) |
Кількість ножів, шт | 24 |
Модель ножів | 5,5 мм ? 235 мм |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 350 |
Макс. глибина культивації, мм | 200 |
Комплект | +Фреза |
Поставка | В розібраному вигляді |
Генератор | без генератора |
Вимірювальні прилади | Відсутні |
Обсяг паливного бака, л | 3.5 |
Обсяг масла в картері двигуна, л | 0.7 |
Тип масла в двигуні | Напівсинтетичне 10W-40 API CF-4/SG |
Обсяг масла в картері коробки передач, л | 2 |
Тип масла в коробці передач та редукторі | ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5 |
Снаряжена маса, кг | 8084 |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | ДТЗ |
Особливості | Мотоблок ДТЗ 440ДН (колеса 4.00-8) – один із найлегших та найпростіших в управлінні серед мотоблоків «ДТЗ» середнього класу. Дуже компактний, маневрений та зручний. Основна відмінність від популярної моделі ДТЗ 470БН – дизельний двигун потужністю 4 л. с. Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, при зниженні обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Мотоблок оснащений клинопасовим приводом, який служить одночасно силовою передачею, зчепленням, вузлом підключення активної навішування та елементом системи безпеки. Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна. Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм. У комплектації є також диски захисту рослин – вони запобігають засипанню рослин ґрунтом та пошкодженню фрезою під час роботи мотоблоку, також зменшують навантаження на вал редуктора. Регулювання керма по висоті та куту повороту – швидке та зручне. Мотоблок з клинопасо |
Комплектація | Мотоблок; Фреза; Колеса; Документація |
Колір | Синій |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 24 місяці |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки. |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження. |
ГАБАРИТИ | |
ВхШхГ упакованого товару, мм | 1600?550?700 / 1600?810?800 |