Баннер честные скидки

Корисна інформація від Інтернет-магазину ROMB

Як на бензопилі відрегулювати подачу масло

Як на бензопилі відрегулювати подачу масло

Щоб бензопила працювала належним чином, ланцюг повинна бути добре змазана. Хороша мастило допомагає продовжити термін служби ланцюга і знижує опір між рухомою ланцюгом і нерухомою шиною. Хоча бензопили мають попередньо заданий потік масла, в більшості моделей є гвинт регулювання потоку масла, який дозволяє змінювати швидкість потоку масла до леза. Налаштуйте потік масла, щоб виключити надлишки масла і запобігти знос ланцюга.

Як відрегулювати потік масла?

Вимкніть бензопилу, зсунувши ключ запалювання до упору в положення «Стоп». Вимикач запалювання перебуває з лівої сторони бензопили.

Знайдіть гвинт регулювання потоку масла. Це гвинт поворотного типу на нижньому боці бензопили. Уважно подивіться на ту сторону пилки, де масло стікає на лезо. На деяких моделях бензопил є зображення краплі олії над гвинтом регулювання потоку масла.

Поверніть гвинт регулювання потоку масла за годинниковою стрілкою, щоб збільшити потік масла, або проти годинникової стрілки, щоб зменшити потік масла, використовуючи невелику викрутку з плоскою головкою. Деякі бензопили мають знаки "плюс" і "мінус"; гвинт слід повернути в бік знака плюс, щоб збільшити потік масла, і повернути в сторону знака мінус, щоб зменшити потік масла.

Увімкніть двигун бензопили і поспостерігайте за потоком масла до леза, щоб визначити, чи потрібно знову регулювати гвинт. Подальша регулювання залежить від кількості масла, яке ви хочете подати на лезо.

Речі, які вам знадобляться для регулювання потоку масла?

  • Захисні окуляри
  • Шкіряні рукавички
  • Маленька викрутка з плоскою головкою
  • При роботі з бензопилою завжди надягайте захисні окуляри і шкіряні рукавички.

Велика частина сучасних бензопил мають автоматичну змазку ланцюга, але не всі моделі дозволяють регулювати потік масла.

Як відрегулювати потік масла

Масло для ланцюга і шини забезпечує мастило між рухомою ланцюгом і нерухомою шиною. Правильна мастило зберігає деталі в холодному стані і продовжує термін їх служби. Очищення масляних каналів бензопили забезпечує правильну роботу маслянки; очистіть його перед регулюванням маслянки.

  1. Вимкніть бензопилу, покладіть її на рівну поверхню і дайте мотору повністю охолонути.
  2. За допомогою розвідного ключа зніміть дві гайки з правого боку шини, що утримує кришку зчеплення бензопили. Витягніть кришку зчеплення, шину і ланцюг прямо і в сторону від двигуна.
  3. Вставте невелику викрутку з плоскою головкою в масляний канал в підставі шини між отворами для болтів, щоб очистити від сміття або відкладень масла. Очистіть наконечник планки за допомогою викрутки, щоб відкріпити його, якщо він заблокований.
  4. Замінити шину на бензопили і кожух зчеплення. Встановіть на місце дві гайки і затягніть їх за годинниковою стрілкою розвідним ключем.
  5. Покладіть паперовий пакет на землю. Одягніть захисні окуляри, шкіряні рукавички і робоче взуття.
  6. Увімкніть бензопилу і нахиліть кінчик вниз до паперового пакету. Натисніть на спусковий гачок, щоб збільшити обороти двигуна приблизно на одну хвилину. Зверніть увагу на паперовий пакет на предмет слідів масла, залишених кінчиком бензопили. Слід злегка розпорошити масло на пакет. Вимкніть бензопилу і покладіть її.
  7. Поверніть бензопилу з лівого боку правою стороною вгору. Регулювальний гвинт маслянки тепер спрямований вгору, а над ним зображено крапля масла. Вставте викрутку в гвинт і поверніть її вперед в сторону знака мінус, щоб зменшити потік масла в стрижні. Поверніть гвинт назад до знака «плюс», щоб збільшити потік масла.

Сподіваємося вам буде простіше обслуговувати свою бензопилу з нашим керівництвом. Здійснюйте свої покупки з Ромб.юа!

Який дизельний мотоблок вибрати?

Який дизельний мотоблок вибрати?

Дизельний двигун серед двигунів внутрішнього згоряння теоретично має найвищий ККД, в основному через його дуже високого ступеня стиснення, яка необхідна для досягнення самозаймання паливо-повітряної суміші. У садової техніки дизельні двигуни в основному встановлюються на великі культиватори, деякі моторні косарки, різні райдери і гусеничні тачки, а також на міні-трактори.

Садова техніка з дизельним двигуном

Дизельний двигун завжди, при однаковій потужності, важче і більш складний, ніж бензиновий двигун. Його велика маса пов'язана з його ступенем стиснення, яка вимагає більш міцних елементів, щоб витримувати більш високі навантаження.

Його механічна складність полягає в системі уприскування палива. Він впорскується безпосередньо в камери згоряння (на двигунах з безпосереднім уприскуванням) або в камеру попереднього згоряння.

Система вприскування

Система вприскування з дизельного двигуна досягається насосом, який стискає паливо, щоб відправити його до форсунок. Як випливає з їх назви, вони впорскують паливо під тиском і розпиленням в камеру згоряння, яка попередньо заповнюється повітрям в кінці циклу впуску.

Є два типи уприскування:

  • Система автоматичного упорскування, в якій впорскує насос включає один впорскує поршень в циліндр двигуна. Кожен впорскує поршень з'єднаний з інжектором трубкою. Інжектор є голку, притиснуту до сопла, відкалібрувати пружиною. Коли тиск палива досягає певного порогу, стрілка піднімається; тиск падає до того, як голка опуститься, закриваючи впорскування в циліндр (що відповідає певному періоду часу). Чи не впорскується паливо повертається в бак за спеціальною трубі.
  • Гідравлічний пристрій випередження впорскування палива (система Cummins) складається з форсунок, рух голки яких регулюється розподільчим валом. Насос спрощений, так як він постійно нагнітає паливо до всіх форсунок одночасно. В принципі, ця система допускає більш високий тиск упорскування, що дозволяє скоротити час уприскування, тим самим забезпечуючи кращу однорідність повітряно-паливної суміші. Таким чином, займання суміші наближається до теоретичного закону максимальної ефективності (адіабатичний впорскування).

Нагнітання повітря

Дизельний двигун може досягти оптимальної продуктивності тільки в тому випадку, якщо його циліндри максимально заповнені свіжим повітрям. Ось чому про дизельному паливі з атмосферним всмоктуванням іноді кажуть, що йому «не вистачає повітря». Щоб виправити це, ви можете нагнітати повітря в циліндри за допомогою компресора. Це майже завжди турбокомпресор з приводом від вихлопних газів, який тому поводиться як рекуператор енергії. Таким чином, можна виробляти теплові двигуни із загальною корисною енергоефективністю близько 50%.

На відміну від бензинового двигуна, де наддув зазвичай є лише засобом збільшення потужності при постійному робочому обсязі, тому наддув дизельного двигуна є природним технічним рішенням.

Двотактні дизельні двигуни

Застосування двотактного циклу в дизельному двигуні дуже привабливо в теорії, оскільки воно повинно дати машину з дуже високим ККД. Однак сам принцип двотактного циклу ще більше посилює проблему «дихання» дизеля. Щоб виправити це, ми повинні створити систему, нагнітаючу стислу суміш в картері у напрямку до камери згоряння.

Кращі дизельні мотоблоки в інтернет-магазині Ромб:

Купуйте дизельні мотоблоки з доставкою по всій Україні в інтернет-магазині Ромб!