SPARK SP150D-1 це мотоцикл подвійного призначення з яскраво вираженим агресивним позашляховим спортивним дизайном. Має всі атрибути справжнього "всюдихода": високий кліренс; жорстку об`ємну раму; двигун з багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моноамортизатором; виведений під заднє крило глушник з захисними накладками на випускній трубі і на самому глушнику; закріплений на траверсі рульової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі і, звичайно ж, увігнуте "кавалерiйське" сидіння водія. Колеса мають сталеві штамповані обода з натяжними спицями та покришки з високопрофільним позашляховим протектором - добре тримають бокове навантаження.
Однак, незважаючи на спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром по дорогах і вулицях з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об`ємом 148 куб.см. і потужністю 11,6 к.с. забезпечує хороші динамічні характеристики розгону і максимальну швидкість до 90 км/ч. А дисковий передній і барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і в щільному міському потоці транспорту.
Крім яскравої фари є повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього виду. Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна і безпечна.
Класичне компонування. Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу динамічний стрімкий вигляд. Дуже привабливий зовнішній вигляд.
Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія і пасажира.
Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Бічні рукоятки для пасажира.
Вантажопідйомність 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.
Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака. Великий задній катафот-світловідбивач на крилі.
Диски коліс сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях. Передні шини розміром 80/100‑21. Задні шини розміром 120/80-18. Позашляховий високопрофільний протектор.
Дискове гідравлічне переднє гальмо з перфорованим диском. Заднє гальмо барабанного типу.
Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, галогенна лампа «дальнє/ближнє» світло, лампа підсвічування.
Передні і задні покажчики поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях. Вся оптика сертифікована за євростандартом.
Гофра на передній вилці. Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми - хороший огляд вперед и назад. Зручні неслизькі рукоятки керма. Поперечна силова перемичка на кермі.
Комбінована панель приладів включає в себе покажчики: стрілочний спідометр, одометр, облік добового пробігу, дальнє світло, повороти, нейтраль.
Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням рульової колонки. Кришка паливного бака з замком.
Двигун ZS162FMJ потужністю 8,5 кВт (10,9 к.с.).
Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами.
Додатковий захист картера двигуна від пошкоджень.
Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна. Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
Масивний пружинно-масляний моноамортизатор з можливістю регулювання жорсткості пружини.
Щиток і вловлювач ланцюга на ланцюговій передачі. Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я вилки і захищені від забруднення.
Відкидна підніжка водія з профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира.
Відкидна бічна стійка.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 11.6 |
Потужність, кВт | 8.5 |
Тип | Ендуро |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.6 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з моно-амортизатором |
Розмір передньої шини | 80//100-21 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 90 |
Розмір задньої шини | 120//80-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Обєм двигуна, куб.см | 150 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 9.5 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.4 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 148 |
Поставка | В зібраному вигляді |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Біло-червоний |
Особливості | Стрілоподібні бічні обтічники надають мотоциклу стрімкий вигляд; Сучасні спортивні дзеркала копьевідной форми - хороший огляд вперед і назад; Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням рульової колонки; Бічні рукоятки для пасажира; Зручні антифрикційні рукоятки керма; Відкидна підніжка водія з профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира; Відкидна бокова стійка; Кришка паливного бака з замком Невеликий відсік для ЗІП; Модель двигуна ZS162FMJ; Балансувальний вал Ні; Приладова панель Комбінована. Механічний спідометр, одометр, облік добового пробігу, індикація: нейтраль, дальнє світло, повороти .; Передня оптика Фара вбудована в обтічник, з галогенової лампою розжарювання. Габаритні вогні з лампами розжарювання. Покажчики поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні; Задня оптика Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит. Покажчики поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні. |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1155 |
Глибина, мм | 2070 |
Ширина, мм | 850 |
Вага, кг | 120 |
Вага упакованого товару, кг | 132 |