Трактор ДТЗ 5244HPX (Синій)

Потужність двигуна, К.С., (кВт) | 24 (17.65) |
Число циліндрів | 3 |
Об'єм двигуна, см3 | 1909 |
Колісна формула | 4х4 |
Коробка передач | (3х3) + (3х3) |
Максимальні оберти ВВП | 540 |
Гідрооб'ємне рульове управління | + |
Колія коліс передніх / задніх, мм | 1170/1200 |
Розмір шин передніх / задніх | 6.50 - 16 / 11.2 - 24 |
Споряджена маса, кг | 1470 |
З розвитком агропромисловості в Україні попит на нові трактори продовжує зростати. І не дарма, адже сучасний фермер не хоче проводити свій час постійно ремонтуючи стару техніку. Тому виробник вітчизняної сільгосптехніки, компанія Дтз, займається постійним вдосконаленням своїх товарів. Тепер трактори Дтз здатні виконувати важкі роботи, полегшуючи життя своїм власникам. Представлена модель 5244 НРХ (nrx) ( обладнана двигуном з внутрішнім згорянням, який працює на дизельному паливі. Його обсяг становить 1908 куб.см., що дорівнює по потужності 24 к.с. Примусове рідинне циркуляційне охолодження дозволить мотору виконувати свої завдання, не перегріваючись при тривалій роботі. Орання трактором 5244 НРХ з приводом на всі 4 колеса буде більш продуктивним та ефективним. Для під`єднання навісних елементів у конструкції передбачені спеціальні кріплення і шліцевий вихід вала відбору потужності. Купити трактор міні можна, зателефонувавши за номером гарячої лінії 0 800 30 19 19 або просто помістивши товар у розділ для покупок. Доставка здійснюється по всій території України.
ДТЗ 5244НРХ – компактна модель трактора преміум-класу, що з’явилась на ринку в 2016 році, став вагомим здобутком всієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. Цей трактор – один з найпопулярніших на ринку України, лідер в своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Нова модифікація ДТЗ 5244НРХ 2019 року ще більш потужніша, посилена та комфортна. Завдяки зацікавленим власникам, які після придбання трактора залишаються «на зв’язку» і діляться досвідом, в конструктив трактора були внесені корективи, які зробили його ще краще і ефективніше.
Нагадаємо: ДТЗ 5244 НРХ – компактна модель трактора преміум-класу, що з’явилася на ринку в 2016 році, стала вагомим здобутком всієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. З тих пір цей трактор – один з найпопулярніших на ринку України, лідер в своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Але виробник не стоїть на місці та ще й уважно прислухається до свого споживача, вдосконалюючи гарне і виправляючи останні недоліки.
Проблеми вирішені
Почнемо з того, що викликало найбільшу кількість зауважень серед власників тракторів ДТЗ 5244НРХ. По-перше, були нарікання щодо міцності корпусу підйомника. Адже, у зв’язку з помилками в експлуатації та самостійної зміною налаштувань системи блокування, було кілька випадків пошкодження корпусу. Тому товщину корпуса суттєво збільшили, трохи змінили конструкцію, і проблема була успішно вирішена.
По-друге, через особливості конструкції механізму включення блокування диференціалу, при неповному натисканні на важіль відбувалося неповне включення муфти блокування. Це з часом призводило до несправності системи. Виробник взяв це до уваги та змінив конструкцію механізму – віднині і цей недолік усунений!
По-третє, також за рекомендаціями власників попередніх модифікацій трактора, була вкорочена центральна верхня тяга. Тепер довжина її центральній частині становить 330 мм, стало набагато зручніше встановлювати і експлуатувати навісне обладнання великої довжини.
Була і ще одна невелика проблема – передні крила могли впиратися в елементи двигуна у разі повороту коліс на максимальний кут. Тому модернізовані кріплення передніх крил зробили трохи коротше і жорсткіше. Це дозволило гарантовано уникнути торкання крилами елементів конструкції трактора, а заодно поліпшило (в поєднанні з гнучкими бризговиками) захист трактора від бруду, що летить з під коліс.
А тепер – про удосконалення, що були зроблені в модифікації 2019 року.
Двигун-«довгожитель»
Відомо, що двигуни більшого обсягу "живуть" довше, ніж такі ж за потужністю, але малооб'ємні, до того ж вони більш ефективно використовують паливо, тобто в кінцевому рахунку більш економічні.
Найважливіші переваги ДТЗ 5244НРХ
Але великою мірою термін і ефективність роботи двигуна залежать і від якості повітряного фільтру. Тому на оновлений ДТЗ 5244 НРХ виробник встановив інноваційний повітряний фільтр з 5 ступенями очищення: циклон на повітрозабірнику, масляна ванна, дві об’ємних сітки різної щільності і кільцевий паперовий елемент. Повітрозабірник піднято на 650 мм, – до зони низької запиленості, циклон тепер має прозорий корпус – щоб можна було постійно контролювати пилозбірник і своєчасно його чистити. Тобто очищення повітря стало практично ідеальне.
Не забуваємо й про той факт, що паливний фільтр грубого очищення у ДТЗ 5244НРХ оснащений датчиком наявності води з індикацією на приладовій панелі. Це дозволяє вчасно злити відстій і не допустити потрапляння води в паливну апаратуру, що також позитивно впливає на роботу двигуна в цілому і суттєво подовжує термін його служби.
Подовжує життя двигуну і система безпечного пуску. У попередніх версіях блокування пуску здійснювалося від важеля реверса, але в новій модифікації ця функція перенесена на педаль зчеплення – за рекомендаціями багатьох власників цього трактора.
Суперкомфортне сидіння
Ні для кого не секрет, що у ДТЗ 5244 - найкомфортніше робоче місце водія серед тракторів цього класу. Великий простір, безперешкодна посадка і висадка з обох боків, всі важелі й перемикачі рознесені по боках, центральна ж частина вся належить водію: просторо, ніщо не заважає й не чіпляється. Але ось саме сидіння було, на думку власників, трохи жорстковато.
Тому на оновленому тракторі встановлено суперкомфортне «плаваюче» сидіння з пружинним амортизатором, завдяки якому суттєво зменшується стомлюваність водія. Адже пружність амортизатора легко налаштовується під особисту «анатомію» того, хто за кермом. Кут нахилу спинки сидіння легко регулюється, а для додаткової безпеки і комфорту водія воно оснащене відкидними підлокітниками з обох сторін і ременем безпеки. У жодного іншого трактора даного класу немає сьогодні такого сидіння. До речі, максимальна відстань між сидінням і панеллю приладів становить 650 мм(!).
Регульована рульова колонка
У цьому році нарешті реалізовано давнє бажання багатьох трактористів: ДТЗ 524НРХ отримав рульову колонку з можливістю регулювання кута нахилу – як на сучасних автівок. Її можна швидко налаштувати найзручніше для себе під час виконання різних видів робіт. Колонка має 2 фіксовані положення: нижнє й верхнє, а також нефіксоване (найвище) положення – для зручності посадки-висадки. При цьому кермо повністю функціонує і в фіксованих, і в нефіксованому положеннях. Важіль фіксації рульової колонки зручно розташований на кожусі ліворуч від колонки.
Знову акцентуємо вашу увагу - така рульова колонка є лише у цього трактора!
Інші вдосконалення та інновації
У короткому огляді складно детально описати всі удосконалення нової модифікації трактора ДТЗ 5244НРХ, тому зупинимося лише на деяких, і в тезисної формі.
Все, про що ми розповіли вище – далеко не все, що отримав ДТЗ 5244НРХ в 2019 році. Завдяки корисним інноваціям трактор серйозно «подорослішав», але незмінними залишилися його високі якість і надійність – основні причини популярності цієї моделі серед споживачів і безумовного лідерства на ринку!
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність | 24 к.с. |
Потужність, кВт | 17.6 |
Розмір передньої шини | 6,50-16 |
Мінімальний радіус повороту без гальмування, м | 3.3 |
Мінімальний радіус повороту без гальмування, м | 3 |
Оберти колінчастого валу двигуна, об / хв | 2350 |
Обсяг системи охолодження двигуна, л | 8 |
Кількість циліндрів | 3 |
Розташування циліндрів | Вертикальне |
Макс. швидкість руху вперед, км/год | 42.7 |
Діаметр циліндра, мм | 90 |
Номінальна тяговое зусилля, кН | 6.8 |
Хід поршня, мм | 100 |
Турбонадув | без турбонаддува |
Колісна база, мм | 1610 |
Коробка передач | (3х3)+(3х3) |
Тип масла в коробці передач та редукторі | Трансмісійне |
Розмір задньої шини | 11,2-24 |
Обсяг картера переднього моста, л | 3 |
Обсяг корпусу підйомника, л | 10 |
Тип масла в передньому мосту | Трансмісійне |
Головна передача | Пряма |
Макс. швидкість руху назад, км/год | 41.6 |
Тип запуску | Електростартер |
Мінімальний кліренс, мм | 350 |
Вантажопідйомність, кг | 414 |
Привід керованих коліс | Повнопривідний |
Макс. колія передніх коліс, мм | 1370 |
Макс. колія задніх коліс, мм | 1400 |
Вал відбору потужності | Задній шліцьовій |
Гальмівна система | Гальмівні барабани на задніх колесах |
Розєм під причіп (розетка) | з роз`ємом під причіп |
Тип насосу гідравлічної системи | Шестерні насос |
Об`єм двигуна, куб.см | 1909 |
Сидіння з амортизатором | з сидінням з амортизатором |
Кабіна | без кабіни |
Дуга безпеки | без дуги безпеки |
Передні вантажі | Є |
Привід | Повний |
Тип масла в двигуні | Мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигу |
Блокування заднього диференціалу | з блокуванням заднього диференціалу |
Муфта зчеплення | Суха, 1-дискова |
Гідравлічний вихід | з гідравлічним виходом |
Компрессор | без компресора |
Тип двигуна | Дизельний |
Задні вантажі | Немає |
Обсяг паливного бака, л | 32 |
Мін. колія задніх коліс, мм | 1200 |
Мін. колія передніх коліс, мм | 1170 |
Мін. швидкість руху вперед, км/год | 2.62 |
Мін. швидкість руху назад, км/год | 2.56 |
Рульове управління | З гідропідсилювачем |
Мін. обороти ВВП, об/хв | 540 |
Реверс | З реверсом |
Макс. обороти ВВП, об/хв | 540 |
Поставка | В зібраному вигляді |
Номінальна витрата палива, г / кВт * год | 238 |
Тактность двигуна | 4-тактний |
Колісна формула | 4х4 |
Охолодження двигуна | Рідинне закрите з примусовою циркуляцією |
Снаряжена маса, кг | 1474 |
Лічильник мотогодин | з лічильником мотогодин |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | ДТЗ |
Колір | Синій |
Особливості | Двигун зі збільшеним об`ємом і великим моторесурсом. Реверсивна коробка перемикання передач 9 + 9. Посилена малошумна трансмісія. Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком. Центральний перемикач світла. Посилений гідронавісний механізм з безступінчатим регулюванням тяг і розкосів. Швидкознімний буксирний пристрій з обмеженням переміщення. Гідравлічна система оснащена масляним фільтром. Збільшений паливний бак. Регульована передня і задня колії. Посилені поворотні шарніри переднього моста. Сапун картера переднього моста виведений в підкапотний простір. Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями. Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках. Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині. Заборник повітряного фільтра піднято із зони інтенсивного запилення і оснащений циклоном. Акумуляторна батарея збільшеної місткості. Електрогенератор підвищеної потужності. Вимикач маси. |
Комплектація | Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками. Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи). Гумовий килимок на підлозі водійського місця. Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях. Фігурні антифрикційні рукоятки на важелях управління. Рифлені підніжки з обох сторін. Великі поручні на задніх крилах. Збільшені дзеркала заднього виду. Електрична розетка для причепа. Гідравлічні виходи з швидкороз`ємними муфтами. Широкі задні крила посиленої конструкції. Задня додаткова фара. Передні навісні вантажі. Передні крила з бризговиками. Таблички для номерних знаків. Додатковий роз`єм 12 В на панелі приладів. Кмплект ЗІП |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 36 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 2050 |
Глибина, мм | 3300 |
Ширина, мм | 1470 |
ВхШхГ упакованого товару, мм | .. |
Вага, кг | 1474 |
Вага упакованого товару, кг | 1621.4 |